O wel eens als ik buiten in het zonnetje zit, maar daar is nu geen sprake vanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan. Maar nu ben ik binnen.
Ik bolk zelfs soms vanuit een vliegtuigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wel eens als ik buiten in het zonnetje zit, maar daar is nu geen sprake van
Was het lekker de wind over je ballenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:43 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb het ook weleens buiten gedaan. Was wel spannend. Ook het bolken.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het lekker de wind over je ballen
Wat verkoop jij dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
Het is wel echt mega rustig op het werk. Geen enkele klant die nu aan het werk is.
Ik heb net de laptop dichtgeklapt. Het weekend is begonnen hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
Het is wel echt mega rustig op het werk. Geen enkele klant die nu aan het werk is.
Eindelijk verstandig. Fijn weekend GGquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net de laptop dichtgeklapt. Weekend hoor.
als ze je vliegtuig maar niet bolkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik bolk zelfs soms vanuit een vliegtuig
Just Stop Oil!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ze je vliegtuig maar niet bolken
Ha zo,quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maken website, boeken, toetsen etc voor uitgevers.
Bro gets laid!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee want die vullen geen gaatjes he. Dat doe ik nog weleens
Buiten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee want die vullen geen gaatjes he. Dat doe ik nog weleens
Mooie bakquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
zo, dat moet toch wel genoeg zijn voor een politiebureau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |