Wat aardig!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Blij dat ik gisteren de kerstrommel naar de schuur heb gebracht, hoef ik nu niet te glibberen.
Verder weinig plannen vandaag, NiB is gedaan, bed is afgehaald, nu niet vergeten ‘m weer op te maken voordat ik naar bed wil, kranten lezen, fijne dag.
Heel lief, een van de (nieuwe) bewoners hier stuurde een appje, mocht iemand nog boodschappen nodig hebben maar er niet uit durven (ik ben echt niet de oudste hier) wil zij ze wel halen.
Yessssquote:
Wellicht hadden ze behoefte aan een paracetamolletje?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:37 schreef sigme het volgende:
maar hier hebben ze vooral keus uit wilg, els en berk en dan lijken ze een grote voorkeur te hebben voor wilg.
Meneer trump gebruikt een dagelijkse overdosis. Die wil “dun bloed” naar zijn hart. Wherever that is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:08 schreef derLudolf het volgende:
Nu je het zegt @:fietsie
Maar nee, het bevat salicine wat omgezet wordt in salicylzuur. Aspirine bevat acetylsalicylzuur.
Wordt aspirine überhaupt nog gebruikt, zie ligt vaak wel in de schappen in mooie glimmende doosjes van Bayer. Voor een mooie prijs ook. Maar heb het nog nooit iemand zien gebruiken of in huis hebben.
Alvast een FOK!-klassieke "RIP aan de nabestaanden". Arme man...quote:
Personal Trainer.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Alvast een FOK!-klassieke "RIP aan de nabestaanden". Arme man...
On Topic: hm, ik heb niets te melden geloof ik, gewoon the usual "warm en druk" (en nu voor de rest van de dag André H. in mijn hoofd, speaking of hell op aarde). Al vraag ik me wel af waar dat PT voor staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |