Peuter, student, potato potato?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:46 schreef derLudolf het volgende:
Klinkt als een best studentikoze maaltijd
Gezelligquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben gegourmet net. Lekker in de woonkamer voor een paar afleveringen Top2000 a Gogo. En nu kijken we Peter Pannekoek, dat is wel ok tot nu toe.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Jammer vd auto, raar zo'n lilluk dashboard. Ik wil er wel een frontje voor haken hoor![]()
Dan is vanaf 10 fout onvoldoende nog wel ok. Als het vanaf 15 of 20 was, was zo'n cursus wel een lachertje. Ik vind het overigens heel goed dat er zo'n cursus is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk 40 max. En dan nog juiste woordje bij juiste nummertje op plaatje. 8x voor kettingzaag, 8x voor kleding/uitrusting
Dat was een idee geweest, heb dat ook gewoon in huis, gegrilde paprika ook en ook olijven wel. Maar goed, kan niet meer ligt nu in de afvalbak en komt ook niet in de herhaling.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zongedroogde tomaatjes? Daar moest ik aan denken bij deze ingrediënten.
Zacht gekookte eierenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik at fusilli met olijfolie en met twee perfect halfzachte eidooiersen van één ei los ook het eiwit. Daarbij een halve paprika, een stuk komkommer en een paar geschrapte worteltjes.
Nichtje at ongeveer hetzelfde, maar dan alleen het eiwit van het tweede ei. Die lust geen eigeel. Ik vind eigeel het lekkerste deel van het ei. Nichtje blieft geen tomatensaus en eigenlijk alle groenten momenteel zeer wisselend, behalve rauwkost. Dus rauwkost dan maar. Vind ik zelf ook lekker dus dat scheelt
![]()
En nu lig ik al een uur in bed omdat ik op tijd ging slapen voor als nichtje vroeg wakker is/ik weer eens slecht slaap, maar dat is nog niet helemaal gelukt. Ze heeft tegenwoordig wel dat ze als ze wakker is gewoon nog een beetje poos stil in bed ligt te chillen, dus zou lekker zijn als ze dat morgenochtend ook doet
Als je naar Vindicat kijkt denk ik dat je nichtje zeker niet onverstandiger isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Peuter, student, potato potato?
In de try out vond ik m af en toe scherper (maar dan ging er ook een flinke oeh door de zaal) en in zijn normale shows ook. Ik vond nu zeker het eerste half uur bijna saai. Maar daarna vond ik het erg leuk. Al vind ik nog steeds Pieter Derks de besterequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mja. Peter Pannekoek gekeken. Er zaten wat prima stukjes in maar het was toch wat simpel allemaal. Misschien heeft hij zich bewust op een breder publiek gericht en de conference daarom minder scherp gemaakt.
Sliepen peuters maar zo lang!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Peuter, student, potato potato?
Meh.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 04:30 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Zuchtende en steunende klaagmachine in bed.
Groetjes vanaf de bank. Ik voorzie voor mij geen slaap meer.
Ik doe anders net in alle stilte mijn ogen openquote:Op zaterdag 3 januari 2026 06:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sliepen peuters maar zo lang!
De mijne heeft een fase zeg, die wil dingen tegelijk wel en niet.
"Ik wil dit boek lezen!". Loopt naar de bank. Huilt. "Ik wil dit boek níet lezen!" Legt boek weg. "Maar ik wil het wel lezen!!
"
Je zult jezelf maar in de weg zitten zeg. Dus ik probeer dit te ondertitelen voor hem. En dan zegt ie "Mijn hoofd is in de war. Ik wil het wel en niet"
Ik vind halfzachte eieren het lekkerst. Buitenkant eigeel al wel gestold, de binnenkant nét niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Zacht gekookte eieren![]()
![]()
Hoe oud is nichtje eigenlijk alweer?
Hier hetzelfde. Zou met neefje tekenworkshop doen vandaag maar moet dan helemaal naar het westen. Dus toch maar afgezegd. Nu voel ik me aanstellerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 07:41 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Zou eigenlijk vandaag naar een vriendin gaan, maar denk dat het verstandiger is om de weg niet op te gaan en daar baal ik vervolgens van. Ik wil het ook tegelijkertijd wel en niet.
Er is code oranje in groot deel land nu, en straks nog steeds code geel, en al wat berichten over ongelukken door de gladheid. Lijkt me gewoon verstandig dusquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Zou met neefje tekenworkshop doen vandaag maar moet dan helemaal naar het westen. Dus toch maar afgezegd. Nu voel ik me aansteller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |