Clayton en Bunting op 4 en 5, en Dobey op 9 heeft ons genekt. Typische ‘90-100’ spelers die over een setformat nooit buitenaards of leuk klinisch zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit jaar zaten op Price en Littler na alle zwaargewichten onderin het schema. Dat gebeurt volgend jaar niet meer.
Wesley Plaisierquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie is de Griezelbus? Dat klinkt als Gilding maar dat zal wel niet
Kloptquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Gian wint dan is MVG toch van zijn troon gestoten van Beste NL darter
Wesley Plaisierquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie is de Griezelbus? Dat klinkt als Gilding maar dat zal wel niet
Rankingwise inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Gian wint dan is MVG toch van zijn troon gestoten van Beste NL darter
Als je 2/2 bent op je dubbels...quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die goeie finisher die de laatste 4 keer R2 niet voorbij kwam bedoel je?
Sympathieke jongen wel hoor. Bijnaam is in mij opgekomen op basis van de kinderboekenserie. Ooit bedacht tijdens een van zijn eerste euro tour wedstrijden.quote:
Iedereen weet waar Wade tot toe in staat is. Ook dit jaar een paar briljante majors. Maar hij en het WK zijn geen goede match, bovendien loot hij al een paar jaar bijzonder slecht.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die goeie finisher die de laatste 4 keer R2 niet voorbij kwam bedoel je?
Stompjesquote:
Dit gaat heel snel gespeeld zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat 5-0 worden he. Ja jammer.
Op dit tempo kom ik niet aan een tweede drinkfles toe vanavondquote:
Ik heb ooit eens een tafeltenniswedstrijd verloren van iemand met twee halve armenquote:
Zit nog aan de thee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op dit tempo kom ik niet aan een tweede drinkfles toe vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |