Oh dan is het goedquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
'Wij' hebben al een hele tijd een regering; hellhole Brussel en hun onnozel Hoofdstedelijk Gewest zijn volledig te negeren.
Dat zegt wel hoe saai deze wedstrijd isquote:
Ja hij had het ook een wedstrijdje eerder kunnen laten lopenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Arme Rata en dan te weten dat je nog een set moet.
Ik snap het ook wel ja, gelukkig zijn we bijna klaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zegt wel hoe saai deze wedstrijd is
Ik zit al op het punt om op te zoeken wat onze politici hebben gezegd over het vuurwerk gisteren
Die paar kansen die hij krijgt laat ie nog liggen ook idd. Zo wordt het nooit watquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:56 schreef The_Undertone het volgende:
En elke keer dat RAtatajski in de match lijkt te kunnen komen, laat hij het schieten.
Tuinzigt was gezellig vannachtquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zegt wel hoe saai deze wedstrijd is
Ik zit al op het punt om op te zoeken wat onze politici hebben gezegd over het vuurwerk gisteren
quote:01-01-2026 @ 20:58:25
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #108 Wij juichen voor Gian"
Viesdik varkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:59 schreef vul_maar_in het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n smerige NYP schijf naar binnen heb geschoven. Zin an!
#ongeduldigzwijn
Geniet er van makkerquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:59 schreef vul_maar_in het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n smerige NYP schijf naar binnen heb geschoven. Zin an!
#ongeduldigzwijn
De andere 2?quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
1 potje waarvan je wist dat die ging komen hopen dat de andere 2 vuurwerk zijn. Ben er wel weer aan toe.
Sow.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Polen zijn echt nutteloos, soort Belgen.
Maar dan met slecht bier en vies eten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Polen zijn echt nutteloos, soort Belgen.
Polen hebben uitstekend bierquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maar dan met slecht bier en vies eten.
Nootje erbij?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nog één set te gaan voor we de fles Karmeliet uit de koelkast halen.
Zullen vast wel goede micro's hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Polen hebben uitstekend bier
Funky Fluid goden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |