Beste wensen, maat!quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:54 schreef Questular het volgende:
Is dit de plek om na lekker vuurwerk in de lucht te hebben geschoten iedereen de beste wensen te wensen?
Ja dat valt heel goed hierquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:54 schreef Questular het volgende:
Is dit de plek om na lekker vuurwerk in de lucht te hebben geschoten iedereen de beste wensen te wensen?
Versieringen gewoon laten staan tot 31 januari.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Duidelijk niet opgelet in dit topic waar iedereen loopt te klagen..
en het is sowieso algemeen geaccepteerd dat januari de meest depressieve maand van het jaar is: feestdagen voorbij, alle versieringen weg, grijs grauw weer, niks leuks in het vooruitzicht en gewoon alleen werken
1 lampjessnoer boven mijn keukenraam hangt al een aantal jaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Versieringen gewoon laten staan tot 31 januari.
Kerst loopt niet voor niks van 1 november tot en met 31 januari
Dit. Ik meen het wel als ik het zeg. Waarom zou ik dat niet menen?quote:
Lekker knuffelenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook zin om mijn lieve kindjes maandag weer te zien.
Ik denk dat Kaneestok het heeft over zijn leerlingenquote:
Over het algemeen knuffel ik die niet, nee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Kaneestok het heeft over zijn leerlingen
Mijn dochter knuffelt ook met de juf / meesterquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Kaneestok het heeft over zijn leerlingen
Ik heb ook standaard een lampjessnoer over de vensterbank lopen die achter de tv uit komt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 lampjessnoer boven mijn keukenraam hangt al een aantal jaar
Kom dan.quote:
Lijkt me ook wat mogelijk ongemakkelijke situaties opleverenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen knuffel ik die niet, nee.
Volgens mij geeft Kaneelstokje les op de middelbare, dan is het toch iets andersquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dochter knuffelt ook met de juf / meester
quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
Nou sorry hoor.![]()
Ben ook gewoon nog slaperig
quote:
triest wel eigenlijkquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is vanaf vandaag verboden bij wet om voor ¤3000 of meer aankopen te doen zonder tussenkomst van de bank.
Er wordt van ons verwacht dat we de leerlingen niet aanraken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dochter knuffelt ook met de juf / meester
Dat mag.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
Nou sorry hoor.![]()
Ben ook gewoon nog slaperig
Tot je er eentje z'n arm breekt. Dan is het huilen natuurlijkquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt van ons verwacht dat we de leerlingen niet aanraken.
Natuurlijk reageren de meeste niet negatief als je ze een schouderklop geeft, maar het is meestal verstandiger om afstand te houden.
De jongens willen vaak wel beetje stoer doen. Armpje drukken enzo.
Er hangen nu ook keukengerelateerse kerstornamenten aan. Die ruim ik volgende week wel weer op. Maar de lampjes blijven nog even hangenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook standaard een lampjessnoer over de vensterbank lopen die achter de tv uit komt.
Is gezellig.
[..]
Kom dan.
[..]
Lijkt me ook wat mogelijk ongemakkelijke situaties opleveren
Ik dacht dat je er 2 had en wellicht uit logeren was. Mijn foutquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zelf heb ik pas 1 kindje, en die wordt gelukkig iedere dag geknuffeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |