quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
jawel maar had gehoopt dat wat minder op te reageren denk ik
*motor wegzet*quote:
Omdat ik deze dagen gaat met dat gemaakte gedoe. Oud en nieuw is wel serieus het meest kut wat er bestaat omdat een debiel besluit om op 1 januari een nieuwe kalender te laten beginnen en dat uitvoerig gevierd moet worden met het land te laten affikken. Daarna gaan we nog net zijn allen doen alsof we allemaal het beste met elkaar voor hebben en onszelf, terwijl we dat in februari allang vergeten zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Je komt zelf ook niet erg positief over.
* Lovely zegt dat hij die wel weer aan mag zettenquote:
Moet ik hem eerst hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely zegt dat hij die wel weer aan mag zetten
Zeg je ook wel eens oh beste wensen als de maart begint ofzo?quote:
Oh, wanneer krijg je hem?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst hebben
Duidelijk niet opgelet in dit topic waar iedereen loopt te klagen..quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen zeg. Het is gewoon januari. Niets bijzonders. Je moet gewoon werken en er gebeurt weinig bijzonders. Net oktober ofzo.
Wanneer mag je hem ophalen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst hebben
Lekker man.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Duidelijk niet opgelet in dit topic waar iedereen loopt te klagen..
en het is sowieso algemeen geaccepteerd dat januari de meest depressieve maand van het jaar is: feestdagen voorbij, alle versieringen weg, grijs grauw weer, niks leuks in het vooruitzicht en gewoon alleen werken
Beste wensen, maat!quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:54 schreef Questular het volgende:
Is dit de plek om na lekker vuurwerk in de lucht te hebben geschoten iedereen de beste wensen te wensen?
Ja dat valt heel goed hierquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:54 schreef Questular het volgende:
Is dit de plek om na lekker vuurwerk in de lucht te hebben geschoten iedereen de beste wensen te wensen?
Versieringen gewoon laten staan tot 31 januari.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Duidelijk niet opgelet in dit topic waar iedereen loopt te klagen..
en het is sowieso algemeen geaccepteerd dat januari de meest depressieve maand van het jaar is: feestdagen voorbij, alle versieringen weg, grijs grauw weer, niks leuks in het vooruitzicht en gewoon alleen werken
1 lampjessnoer boven mijn keukenraam hangt al een aantal jaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Versieringen gewoon laten staan tot 31 januari.
Kerst loopt niet voor niks van 1 november tot en met 31 januari
Dit. Ik meen het wel als ik het zeg. Waarom zou ik dat niet menen?quote:
Lekker knuffelenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook zin om mijn lieve kindjes maandag weer te zien.
Ik denk dat Kaneestok het heeft over zijn leerlingenquote:
Over het algemeen knuffel ik die niet, nee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Kaneestok het heeft over zijn leerlingen
Mijn dochter knuffelt ook met de juf / meesterquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Kaneestok het heeft over zijn leerlingen
Ik heb ook standaard een lampjessnoer over de vensterbank lopen die achter de tv uit komt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 lampjessnoer boven mijn keukenraam hangt al een aantal jaar
Kom dan.quote:
Lijkt me ook wat mogelijk ongemakkelijke situaties opleverenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen knuffel ik die niet, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |