Nee. Maar nuchter genoeg om onzin te herkennen wanneer ik het zie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niets wat deze user in die post stelt is niet waar. Weet je wel zeker dat je zelf al wel ontnuchtert bent na vannacht?
Idd ik zie het, heeft geen groot perceelquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zet weinig zode in de dijk, het is maar een klein kerkje, net even gekeken, ongeveer 40 bij 25 meter. Bovendien technisch gezien ook allemaal niet handig gelegen, en gezien de mensen die daar wonen ben je nog wel 30 jaar verder voordat je een bestemmingswijziging hebt.
Het blijkt van niet, want het meeste dat deze user opnoemt is dus een feit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee. Maar nuchter genoeg om onzin te herkennen wanneer ik het zie.
Ah, er wordt al teruggekrabbeld.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijkt van niet, want het meeste dat deze user opnoemt is dus een feit.
Komt goe.quote:Sterkte nog met de kater
Wat een sukkel.quote:
Zeg me dat je een obsessie hebt zonder me te zeggen dat je een obsessie hebt.quote:
Waarom plaats je die debiele tweets hier? Laat die drek gewoon lekker zitten in het afvoerputje waar het thuishoort.quote:
Zelfs Stevie Wonder kon zien dat de Vondelkerk niet meer te redden was. Dat betekent alleen niet per definitie dat hij ook niet hersteld kan worden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vondelkerk niet meer te redden, brandweer nog uren bezig met blussen
In de nieuwjaarsnacht is brand uitgebroken in de top van de Vondelkerk in Amsterdam, die bij het Vondelpark staat. De monumentale kerk is niet meer te redden, meldt de veiligheidsregio. Meerdere woningen in de omgeving van de kerk zijn ontruimd.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)en-bezig-met-blussen
Nu al bekend dat hij niet meer te redden is
Dit is echt een tikje te moeilijk, hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfs Stevie Wonder kon zien dat de Vondelkerk niet meer te redden was. Dat betekent alleen niet per definitie dat hij ook niet hersteld kan worden.
Ik denk dat Halsema er een Moskee neerzet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfs Stevie Wonder kon zien dat de Vondelkerk niet meer te redden was. Dat betekent alleen niet per definitie dat hij ook niet hersteld kan worden.
Ja, waarom bellen ze niet die anonieme Fokker die aan de hand van wat edgy tweetjes wel even kan bepalen of de kerk wel of niet te redden was.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een veiligheidsregio is in Nederland een gebied waarin wordt samengewerkt door verscheidene besturen en diensten bij de uitvoering van taken op het terrein van brandweerzorg, rampen- en crisisbeheersing, geneeskundige hulpverlening, openbare orde en veiligheid. De term veiligheidsregio betekent ook het desbetreffende openbaar lichaam.
Nederland kent 25 veiligheidsregio's. Een regio omvat de volledige grondgebieden van een aantal gemeenten. Het samenwerkingsverband wordt bestuurd door deze gemeenten. De samenwerking is gestoeld op de Wet veiligheidsregio's (Wvr) en de Wet gemeenschappelijke regelingen (Wgr): de eerste bepaalt dat de colleges van burgemeester en wethouders van de betreffende gemeenten een gemeenschappelijke regeling treffen, waarbij een openbaar lichaam wordt ingesteld met de aanduiding veiligheidsregio, maar wel met bepaalde afwijkingen van de Wgr.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Veiligheidsregio
Zij bepalen binnen paar uur na brand meester dat hij niet meer te redden is
Misschien dat denken voortaan maar overlaten aan iemand die er wat beter in is?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik denk dat Halsema er een Moskee neerzet.
Of een linkse hobbytent.
Wel leuk om onze babyboomende nimby vrienden van de Amsterdamse binnenstad een beroerte te geven door zo'n plan uit te werken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Direct naast het vondelpark is zowat de duurste grond van Nederland, dus daar zou wel een mooie wolkenkrabber kunnen staan voor maximale winst.
Ben wel sarcastisch natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |