wat maakt een avond nederig?quote:Op donderdag 1 januari 2026 03:19 schreef BillDauterive het volgende:
HeyGelukkig nieuwjaar allemaal. Ik hads geen zin in vanavond, maar de avond was mooier, interessanter en nederiger dan verwacht.
Ik hoop dat jullie begin van het jaar ook zo mooi was!
Dat ik het doorbracht met iemand waarvan ik van te voren het idee had dat ik haar een soort van tokkie vond. En dat ik nu besef dat ze haar kinderen mist, die ze allemaal niet mag zien. Ze videobelde na middernacht met een van de kinderen, die nu in een internaat zit. Hij had geen leuke jaarwisseling gehad en wilde bij zijn moeder zijn. Ik zag zoveel liefde in haar, dat het me nederig maakte. En het deed ook een beetje pijn dat ze elkaar niet mochten zien. Ze is een beter mens dan ik dacht, dus misschien ook wel een beter mens dan ik.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:09 schreef Gretzl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met SeF (Sipje en Sopje) op de achtergrond ga ik nu ook even sentimenteel doen (en daarna afsluiten)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben weer thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen wederom enorm bedankt voor ons jaarlijkseWARMSTE bad
aka FOK! Top 2000.
Wij hebben de vetste eindejaarstraditie ooit, die je nergens anders ter wereld ziet. 7 dagen, 168 uur lang
(....)![]()
Gelukkig nieuwjaar lieve mensen![]()
Wens jullie veel muzikale hoogtepunten en een comfortabel en gezond leven toe
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Gretzl op 01-01-2026 04:22:38 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Het is altijd goed om dat soort momenten te hebben, het houdt je gegrondquote:Op donderdag 1 januari 2026 03:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ik het doorbracht met iemand waarvan ik van te voren het idee had dat ik haar een soort van tokkie vond. En dat ik nu besef dat ze haar kinderen mist, die ze allemaal niet mag zien. Ze videobelde na middernacht met een van de kinderen, die nu in een internaat zit. Hij had geen leuke jaarwisseling gehad en wilde bij zijn moeder zijn. Ik zag zoveel liefde in haar, dat het me nederig maakte. En het deed ook een beetje pijn dat ze elkaar niet mochten zien. Ze is een beter mens dan ik dacht, dus misschien ook wel een beter mens dan ik.
boh, ik ben een klein beetje dronken, ik weet het nu ook allemaal niet jo :p
I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2026 03:48 schreef Gretzl het volgende:
Ben weer thuis![]()
Gelukkig nieuwjaar lieve mensen![]()
Wens jullie veel muzikale hoogtepunten en een comfortabel en gezond leven toe
![]()
[ afbeelding ]je ook de beste wensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
1 4584 Dagoduck 3.68%
2 3536 Mexicanobakker 2.84%
3 3509 Gretzl 2.82%
4 3394 Isorden 2.73%
5 2654 alopio 2.13%
6 2594 peaceman 2.08%
7 2367 MTheBassman 1.9%
8 2315 Moeraskat 1.86%
9 2238 Scorpion_17 1.8%
10 2108 essnhills 1.69%
Prachtige cijfers mensen
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik wil niet eens weten waar ik beland ben.quote:Op donderdag 1 januari 2026 04:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
1 4584 Dagoduck 3.68%
2 3536 Mexicanobakker 2.84%
3 3509 Gretzl 2.82%
4 3394 Isorden 2.73%
5 2654 alopio 2.13%
6 2594 peaceman 2.08%
7 2367 MTheBassman 1.9%
8 2315 Moeraskat 1.86%
9 2238 Scorpion_17 1.8%
10 2108 essnhills 1.69%
Prachtige cijfers mensen
Naja ik wil het wel, maar zal niet hoog zijn. Te vroeg gepiekt
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Gaat om de kwaliteit enzoquote:Op donderdag 1 januari 2026 04:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten waar ik beland ben.
Naja ik wil het wel, maar zal niet hoog zijn. Te vroeg gepiektHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Is taktiek. Als alles al is afgebrand, hoeven er geen bommen meer gedropt te worden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal, Nederland staat massaal in brand en we zijn nergens op voorbereid![]()
![]()
Dus wij zijn veilig.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Er staat altijd Phil Collins in de lijst, dus dat is wel een gunstig voorteken voor volgend jaar!quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:11 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik begin als Phil Collins aan het jaar. Lijkt me geen gunstig voorteken.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Handjes wie er al 5 kilometer heeft hardgelopenZit lui achter mn PC
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik zit hier brak te zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Handjes wie er al 5 kilometer heeft hardgelopen
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hoi lijstjesvrienden en Week 53 hooligans. Ik zag dat ik me in mijn laatste post van gisteravond weer eens van mijn meest sociale kant liet zien en alleen maar over mezelf sprak, maar geen nieuwjaarswens had toegevoegd.
Dus allemaal de beste wensen voor 2026, dat er maar weinig bonussen aan kutmuziek mogen worden uitgedeeld!
Bekijk deze YouTube-videoAll Day I Dream About Stemlijsten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: