Mijn man kon niet meer dus hij is in bed gaan liggen en viel direct in slaap. Visite is naar huis al om 22.30 want die moet morgen werken. Dus nu ben ik soortvan alleen niet fysiek maar wel mentaalquote:Op woensdag 31 december 2025 23:40 schreef ToT het volgende:
Ja zit 2026 in te luiden met een slapende man op de bank of zoiets nu de visite net weg is?
quote:
Hoeveel strohrum heeft hij achterover geslagen?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn man kon niet meer dus hij is in bed gaan liggen en viel direct in slaap. Visite is naar huis al om 22.30 want die moet morgen werken. Dus nu ben ik soortvan alleen niet fysiek maar wel mentaal
Wij drinken nietquote:Op woensdag 31 december 2025 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel strohrum heeft hij achterover geslagen?
Jij ook een vrolijke paashaas, kerel!quote:Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef mario390 het volgende:
moet erder wensen om dat ik zu mutti ga [ afbeelding ]
jij ook hetzelfde hequote:Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef mario390 het volgende:
Ow hij is 1 van de hoofdrolspelers in Stranger Things dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook de beste wensen voor 2026 Mario!quote:Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef mario390 het volgende:
Fur dich und fur Mutti ein sehr schones und gluckliches neu jahrquote:Op woensdag 31 december 2025 23:48 schreef mario390 het volgende:
Ik hoor net een paar kleine pangetjes hier in de straat.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
mijn buurt is doodstil, alleen maar geknal verderop
Hier nu ook stiltequote:Op woensdag 31 december 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
mijn buurt is doodstil, alleen maar geknal verderop
Aus bei mit nach seit von zu!quote:Op woensdag 31 december 2025 23:52 schreef maily het volgende:
[..]
Fur dich und fur Mutti ein sehr schones und gluckliches neu jahr![]()
![]()
bij jouw buurt woont er volgens mij maar een man en een halve paardenkopquote:
Da's nog minder dan anderhalve man en een paardenkop!quote:Op woensdag 31 december 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij jouw buurt woont er volgens mij maar een man en een halve paardenkop
Wij zo ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:54 schreef Wrapster het volgende:
Ik ga zo even naar buiten. Gelukkig nieuwjaar alvast
Nou, dan steken ze vuurwerk af voor 20 ofzo...quote:Op woensdag 31 december 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij jouw buurt woont er volgens mij maar een man en een halve paardenkop
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, de televisie loopt een halve minuut achter met de countdown.
Nog gefeliciteerd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |