Trok nauwelijks kijkers, zijn shows zijn ook zelden uitverkocht. Valt blijkbaar totaal niet in de smaak.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:50 schreef Marsenal het volgende:
Van mij zouden ze het volgend jaar weer aan Wertheim mogen geven. Dat is momenteel de enige die het niveau van bijvoorbeeld de Jonge, Finkers of de oude van 't Hek aan kan tikken. Vorig jaar van Wertheim was niet zo heel sterk, maar had oprecht veel meer smaak dan wat Peter Pannekoek liet zien, en ik denk dat als hij het vaker mag doen, het niveau stevig zal stijgen.
Nee, is ook een acquired taste, denk ik. Maar ik vind het de beste cabaratier sinds Finkers. Tegenwoordig is standuppen de norm, maar zelden dat ik een Nederlander daar goed in vind.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Trok nauwelijks kijkers, zijn shows zijn ook zelden uitverkocht. Valt blijkbaar totaal niet in de smaak.
Klopt, in 2015. Die was fantastisch. Hij zei best harde dingen maar dat gevoel had je niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jammer dat Herman Finkersvolgens Google maar 1 Oudejaarsconferentie heeft gedaan
Ik vond Wertheim echt geen zak aan. Ik vind Peter beter dan Mischa.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:50 schreef Marsenal het volgende:
Van mij zouden ze het volgend jaar weer aan Wertheim mogen geven. Dat is momenteel de enige die het niveau van bijvoorbeeld de Jonge, Finkers of de oude van 't Hek aan kan tikken. Vorig jaar van Wertheim was niet zo heel sterk, maar had oprecht veel meer smaak dan wat Peter Pannekoek liet zien, en ik denk dat als hij het vaker mag doen, het niveau stevig zal stijgen.
Als de altijd bozige mensen op internet Peter Pannekoek al te woke en links!!1 vinden zou ik Youp en Lebbis en Jansen al helemaal niet aanraden bij die doelgroep.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het was niet de sterkste van Peter. De vorige was beduidend beter. Herman Finkers was tien jaar geleden fantastisch en qua oudejaars mis ik Youp en Lebbis&Jansen.
Wertheim is ook stand-up comedian van oorsprong.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, is ook een acquired taste, denk ik. Maar ik vind het de beste cabaratier sinds Finkers. Tegenwoordig is standuppen de norm, maar zelden dat ik een Nederlander daar goed in vind.
Zo starten ze tegenwoordig allemaal, het lijkt mij de beste manier om te leren spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:47 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Wertheim is ook stand-up comedian van oorsprong.
Dolf Jansen trad gewoon fysiek op met een oudejaarsconference.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het was niet de sterkste van Peter. De vorige was beduidend beter. Herman Finkers was tien jaar geleden fantastisch en qua oudejaars mis ik Youp en Lebbis&Jansen.
misschien er ook allemaal niet op in gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:34 schreef timmmmm het volgende:
Misschien een topic openen over de NPO en die subsidie zodat we het hier weer over TV kunnen hebben?
De show van Dolf Jansen vind ik leuker. Meer in balans.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:41 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dolf Jansen trad gewoon fysiek op met een oudejaarsconference.
Ik heb zowel die van hem als Peter Pannekoek live bijgewoond. Vond ze ongeveer even leuk denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |