Dan moet je mijn POHI uitpluizen. Ras, etniciteit en afkomst zijn voor mij nooit relevant geweest.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zo genuanceerd ken ik je niet, maar ik ben voor.
Ik ga af op face value en wat ik de laatste 3 maanden voorbij heb zien komen makker. My bad.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan moet je mijn POHI uitpluizen. Ras, etnicitiet en afkomst zijn voor mij nooit relevant geweest.
Etto is wel genuanceerd en beargumenteerd. Al jaren.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ga af op face value en wat ik de laatste 3 maanden voorbij heb zien komen makker. My bad.
en ik zit hier al 10 jaar dus doe me een lol en pluis mijn pohi uit.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ga af op face value en wat ik de laatste 3 maanden voorbij heb zien komen makker. My bad.
Dat gaat me wat ver ik geloof je op je woord. Ik zie je er regelmatig met gestrekt been inkomen maar dat zullen wel outliers zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en ik zit hier al 10 jaar dus doe me een lol en pluis mijn pohi uit.
Dit, er is altijd al nuance geweestquote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Etto is wel genuanceerd en beargumenteerd. Al jaren.
Alleen hij is ook wel eens klaar met bepaalde lui.
Daar denken heel veel mensen heel anders over, maar hij is het onderwerp niet dus irrelevant verder.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit, er is altijd al nuance geweest
Uiteraard want men wil bepaalde bevolkingsgroepen buiten schot houden!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:32 schreef Knip het volgende:
Opvallend weinig berichtgeving hierover bij de NOS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |