Hoe is het met ToT ? Nog een leuke dag gehad?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
Ow Gebroken heeft te diep in het glaasje gekeken?
Dat was lang, lang geleden. Die feesttent nachten in elk geval.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
Ow Gebroken heeft te diep in het glaasje gekeken?
Wat lief. Gefeliciteerd. En fijn dat je zo steun bij haar vindt.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
Heb verkering gekregen met mijn vrouw op oudejaarsavond. Bloemetje gekocht vanmiddag daarvoor, maar ook voor dankbaarheid voor alle steun dit jaar
echt de meest geweldige avonden, zo hoorde je later. Naja zelf met blauwe plekken enzo in bed beland en geen idee meer.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was lang, lang geleden. Die feesttent nachten in elk geval.
ja of je breekt nekwervels enzo. om over mezelf te praten.quote:
Ik moest meestal ervoor zorgen dat vrienden heel thuis geraaktenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
echt de meest geweldige avonden, zo hoorde je later. Naja zelf met blauwe plekken enzo in bed beland en geen idee meer.
LOL. toch naja niet die hele black-out dingen, maar de halve die ik me wel herinner waren wel leuk. LOL.
Ditquote:Op woensdag 31 december 2025 19:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moest meestal ervoor zorgen dat vrienden heel thuis geraakten
Goede vriend. Niet iedereen doet dat.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
ja zo dachten wij ook. en goed vanuit katwijk gingen we dan naar noordwijk met fiets. Door duin fietspad daar.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
https://www.knalradar.nl/quote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
Godgloeiende schrik wel steeds van die harde knallen
heb ik al niet meer want het gaat al soort continu hier. Wat de overburen aan het doen zijn met slijptol? geen idee.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
Godgloeiende schrik wel steeds van die harde knallen
Geen ideequote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
heb ik al niet meer want het gaat al soort continu hier. Wat de overburen aan het doen zijn met slijptol? geen idee.
Moest wel lachen om sommigequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |