Maar heb je ook likes van Danny? 1 Danny like is meer waard dan 1000 andere.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
als ze mij een euro zouden geven voor alle likes die ik binnen hark zou ik al lang miljonair zijn
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
In een post waarin je de aan fascisme doen denkend groet van Elon bagatelliseert nog wel
Lukt hetquote:Op woensdag 31 december 2025 16:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
OOOOOOOOOH @:DANNY GOD @:DANNY GOD DANNY GOD OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH @:DANNY GOD
In een post waarin je de aan fascisme doen denkende groet van WimLex blootlegt nog welquote:Op woensdag 31 december 2025 15:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Mijn jaar had niet mooier kunnen eindigen. Danny bedankt!![]()
Hyaenidae in R&P / Taboe op het hebben van een andere mening als iemand met een hoog IQ.
Anti-klacht: Like van de fok opperbaas gekregen als eindejaarsbonus
Hier heb jij al eerder een waarschuwing voor gekregen. Erg jammer dat jij je weer niet lijkt te kunnen gedragen.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
OOOOOOOOOH @:DANNY GOD @:DANNY GOD DANNY GOD OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH @:DANNY GOD
Danny heeft zijn goede daad voor vandaag weer verrichtquote:
Is alsof ik in het stadion benquote:Op woensdag 31 december 2025 17:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier heb jij al eerder een waarschuwing voor gekregen. Erg jammer dat jij je weer niet lijkt te kunnen gedragen.
Hij weer wel. Jij hebt de mazzel aan je kont hangen.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Anti-klacht: Like van de fok opperbaas gekregen als eindejaarsbonus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |