Uiteraard maatquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Drugstelefoon ook ingesteld op NL Alert?
Groetjes van Sherrock @de_boswachterquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef mitt het volgende:
Dat het bad maar loeiheet mag zijn jn 2026!
Krrr krrr krrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Groetjes van Sherrock @:de_boswachter
https://www.facebook.com/share/p/17sQDrmZKW/
Hier is het woord beflikkering voor uitgevondenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Groetjes van Sherrock @:de_boswachter
https://www.facebook.com/share/p/17sQDrmZKW/
Heb ik ook bijna 30 jaar gewoond. Maar een ghetto? Waarom dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ahaha sorry ik dacht dat men wist dat ik in het ghetto van de provincie Utrecht woonde, Nieuwegein.
Avondsessie hadden ze wel mogen omdraaien. Littler - Ratajski gaat echt niks worden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:34 schreef L_auteur het volgende:
Middagsessie:
Ryan Searle v Jonny Clayton
Gary Anderson v Justin Hood
Avondsessie:
Luke Littler v Krzysztof Ratajski
Luke Humphries v Gian van Veen
Duh ze willen ze de beste wedstrijd voor het laatst, dan blijf je hangen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Avondsessie hadden ze wel mogen omdraaien. Littler - Ratajski gaat echt niks worden.
En welke deur bewaakt Barney?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dartsmacht verschuift: Van Veen klopt op deur die Van Gerwen al jaren bewaakt
Goed ideequote:
Barwie?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En welke deur bewaakt Barney?
De druk wordt opgevoerd op Van Veen. Dus die zal wel verliezen vanavond.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dartsmacht verschuift: Van Veen klopt op deur die Van Gerwen al jaren bewaakt
3 kapsalons weggewerkt gisteren, heb ik vernomenquote:
Ah, de jongen is dus op dieet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:17 schreef Szura het volgende:
[..]
3 kapsalons weggewerkt gisteren, heb ik vernomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |