Lijkt me sterk. Die twee zitten niet bij elkaar in de liek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zit dus ook iemand Burnley - Wrexham te becommentariëren bij Viaplay. Dat je tegen je vrienden moet zeggen: ja sorry ik kan t niet al te laat maken met oud en nieuw want ik moet morgen Burnley-Wrexham doen
That's what she said.quote:
Hee Herman, ik hier?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alle darters deden een gooi naar de prijzen en moesten helaas worden gediskwalificeerd.
Blackburn Rovers-goden zo shamen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die twee zitten niet bij elkaar in de liek.
Excuus, Blackburnquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die twee zitten niet bij elkaar in de liek.
Capuchons zijn voor buiten en alleen als het regent. EN voor angstige mensen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hood =Capuchon
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODfan
Voor fatbikepaupers.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Capuchons zijn voor buiten en alleen als het regent. EN voor angstige mensen.
alleen als je hem ook opzet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Capuchons zijn voor buiten en alleen als het regent. EN voor angstige mensen.
Ik wacht er ook op..quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:00 schreef Poepz0r het volgende:
Bijzonder toch die opstand van Searle. Normaal toch een choker in eindfases van toernooien
Met uitjes?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Disclaimer ik heb een nieuw recept voor de bril en moet zeggen dat het nog een beetje wennen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |