Maar dan is het geen goed bewaard geheimquote:
Daar heb je me....quote:Op woensdag 31 december 2025 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dan is het geen goed bewaard geheim
Oud&Nieuw is een dag waarop ik wel oliebollen koop i.p.v. Bossche bollen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:13 schreef Hetekip het volgende:
Een Bossche bol is veel beter. Op advies van @:mikeytt naar de plek gegaan waar ik moest zijn. Ik zal het hier niet noemen, want het moet een goed bewaard geheim zijn.
Maar goed, ik eet nu dus Bossche bollen in plaats van oliebollen met oud op nieuw en ik had dit veel eerder moeten doen. Jammer dat dit niet wordt uitgedragen op tv bijvoorbeeld.
Ben jij al langs hete Brenda geweest??quote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet naar Bolle Brenda gaan in Frituur Rudy op oudjaarsdag
Admiraal heeft de beste friet.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet naar Bolle Brenda gaan in Frituur Rudy op oudjaarsdag
Dankjewel Mikey, je wil niet weten wat voor eer het is, dat je in mijn topic hebt gepost.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oud&Nieuw is een dag waarop ik wel oliebollen koop i.p.v. Bossche bollen.
Al is het alleen maar omdat je anders godverdomme 2 uur in de rij moet staan bij Jan de Groot omdat heel Nederland ineens een Bossche bol wil kopen.
Nee, ik vind het iets te ver rijden.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben jij al langs hete Brenda geweest??
3 van de 5 is prima. Kan ook van moment tot moment verschillen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:50 schreef vaarsuvius het volgende:
Frituur Rudy krijgt 2,9 van de 5 sterren, wil je ons dood hebben ofzo?
bossche bollenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
oliebollen kun je er meerdere van op een dag eten, bossche bollen, hou ik het op 1 en dan heb ik wel voor een maand genoeg gehad.
derhalve zijn oliebollen superieur op 31 december
Waarom bemoei je je met andere mensen? Iedereen heeft zijn eigen smaak. Waarom moet iedereen zijn als jij?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:13 schreef Hetekip het volgende:
Een Bossche bol is veel beter. Op advies van @:mikeytt naar de plek gegaan waar ik moest zijn. Ik zal het hier niet noemen, want het moet een goed bewaard geheim zijn.
Maar goed, ik eet nu dus Bossche bollen in plaats van oliebollen met oud op nieuw en ik had dit veel eerder moeten doen. Jammer dat dit niet wordt uitgedragen op tv bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |