ik denk dat inwoners van Donetsk daar eens mee goed lachenquote:
goede vergelijking, heeft dragonwappie je dit geleerd?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik denk dat inwoners van Donetsk daar eens mee goed lachen![]()
Wat moeten die arme oekraïners niet denken bij zo'n klacht
Wees blij dat het vuurwerkknallen zijn en geen granaten
Ja. Vorig jaar hoorde je hier om middernacht een paar knallen en thats it. Normaal komt dat tuig niet hier.quote:
rotterdam is echt een grote grafstadquote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ahaahaah 4 knallen
even de hysterische huisvrouw uithangen op fok forumpje hajhahaabhaashewfgsad
rotterdam poeperstad in de oorlog lag je plat ahahah
Ja hallo, zo kan je stellen dat alle klachten wel minder erg zijn dan in oekrainequote:Op woensdag 31 december 2025 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik denk dat inwoners van Donetsk daar eens mee goed lachen![]()
Wat moeten die arme oekraïners niet denken bij zo'n klacht
Wees blij dat het vuurwerkknallen zijn en geen granaten
Daardoor zijn we qua architectuur wel de allermodernste stadquote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Doug-Heffernan het volgende:
rotterdam poeperstad in de oorlog lag je plat ahahah
Bij mn familie in Noord-Brabant is het nog 20x zo erg. Die beginnen 's ochtends al volop, en vaak ook nog eens die klote carbidschotenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:24 schreef Hetekip het volgende:
Hoe is dat voor je familie in Noord Brabant wonen ze dicht bij de Belgische grens? Heb wel met ze te doen.
Vier knallen is gewoon vier knallen teveel, jammer dat je veel van dat tuig hebt dat vuurwerk afsteekt. Valt me ook op dat het vaak witte mannen zijn. Ik zie moslims dat niet doen, die hebben respect voor de omgeving. Wellicht omdat zij vaak uit oorlogsgebieden komen. Syriërs doen dit niet die weten hoe erg deze knallen kunnen zijn.
Dankjewel Mikey dat jij dit forum gebruikt om awareness te maken, voor deze problematiek. Jammer dat het zo lauwtjes wordt ontvangen. Ga je vanavond kunnen slapen? Hoop niet dat ze de hele nacht gaan door knallen, aso volk.
Asovolk die dat doen.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij mn familie in Noord-Brabant is het nog 20x zo erg. Die beginnen 's ochtends al volop, en vaak ook nog eens die klote carbidschoten
Vuurwerkverbod is verbod. Vier knallen is vier te veel. Ik leef mee met Mikey. Het zijn niet alleen de knallen het is ook die twijfel, of je misschien niet tussen van dat asovolk woont.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:45 schreef marc0871 het volgende:
4 knallen. Nounou.
Die had ik vanmorgen voor 8 uur al gehoord
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |