Hóe oud was hij ook alweer toen hij een relatie kreeg met die kroket?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:43 schreef Szura het volgende:
Dat kinderlokker Hazes nog niet gecanceld is
Kleine alpeko nu al verstandig wat muziek betreftquote:Op woensdag 31 december 2025 09:44 schreef alpeko het volgende:
Deze Hazes heeft toch wel een speciaal plekje. Ik zit nu naast mijn Kleine Jongen. Ik mag alleen nooit van hem zingen dus
Oud..zij 14 ofzo. Gaat zelfs voor Marco te verquote:Op woensdag 31 december 2025 09:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hóe oud was hij ook alweer toen hij een relatie kreeg met die kroket?
Had Andre dat advies nou ook maar ter harte genomen...quote:Op woensdag 31 december 2025 09:44 schreef alpeko het volgende:
Deze Hazes heeft toch wel een speciaal plekje. Ik zit nu naast mijn Kleine Jongen. Ik mag alleen nooit van hem zingen dus
Omdat Nederland ieder jaar net iets smaakvoller wordt.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die banger van kleine junior is ook hard gezakt zeg sinds 2018, waarom eigenlijk?
[ link | afbeelding ]
Andre Hazes was dan ook geen Fokker, maar een gokkerquote:Op woensdag 31 december 2025 09:44 schreef alopio het volgende:
Dit nummer snappen mannelijke Fokkers niet als ze hun broekje uit doen
*minimaal35cm
ahumquote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Nederland ieder jaar net iets smaakvoller wordt.
Prima ontwikkeling dusquote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die meezingbanger van kleine junior is ook hard gezakt zeg sinds 2018, waarom eigenlijk?
[ link | afbeelding ]
Dat was gewoon de mores in het gezin.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hóe oud was hij ook alweer toen hij een relatie kreeg met die kroket?
Stukjequote:
*kijkt met schuin oog naar Marco B noteringen ...quote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen star quality voor oudjaarquote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die meezingbanger van kleine junior is ook hard gezakt zeg sinds 2018, waarom eigenlijk?
[ link | afbeelding ]
Dat zou ik ook weer niet zeggen, iets met Rene Karst enzoquote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag gewoon in het algemeen niet zingenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kleine alpeko nu al verstandig wat muziek betreft
Omdat Nederland soms smaak heeft concurrentie van Engelbewaarder en Atje voor de Sfeer enzo.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |