Is die zelfs zo ver gezaktquote:
Met je neus in de pindakaas.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Goeiemorgen!
Val ook met de deur in huis zo te horen
Over een paar jaar weer s avondsquote:Op woensdag 31 december 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die zelfs zo ver gezaktkan me nog wel herinneren dat die echt pas 's avonds werd gedraaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Over een paar jaar weer s avonds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zeker. Fit genoeg om die ook dit jaar weer over te slaanquote:Op woensdag 31 december 2025 09:17 schreef Tussle266 het volgende:
Hoi, zijn jullie al een beetje klaar voor de marathon van Alkmaar?
Het valt me dat de allerergste in de nacht zat, maar Zij, Dochters en Afscheid Nemen Bestaat Niet heb ik ook heel weinig zin in.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:17 schreef Tussle266 het volgende:
Dus je zet de radio zo uit? Kan ik me nog voorstellen ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker. Fit genoeg om die ook dit jaar weer over te slaan
Bij elke Marco een shotje ben je snel dronkenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:17 schreef Tussle266 het volgende:
Goenavundquote:Op woensdag 31 december 2025 09:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
INDIRECTE EEUWIGE DAB+
PETER GOD
Bekijk deze YouTube-video
Stond destijds zelfs op nummer 3quote:Op woensdag 31 december 2025 09:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
INDIRECTE EEUWIGE DAB+
PETER GOD
Bekijk deze YouTube-video
Het is wel raar om in deze regionen ieder uur 8/9 dalers te zien. Allemaal omdat een rechter de dickpics niet kon vinden.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het valt me dat de allerergste in de nacht zat, maar Zij, Dochters en Afscheid Nemen Bestaat Niet heb ik ook heel weinig zin in.
Die overige 4 kan ik wel hebben.
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:17 schreef Tussle266 het volgende:
ow dan snapte ik je even nietquote:Op woensdag 31 december 2025 09:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dus je zet de radio zo uit? Kan ik me nog voorstellen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |