Kapoentjequote:Op woensdag 31 december 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag gaat ook mijn gedachten naar Sinterklaaskapoentje die ook jarig zou zijn vandaag.
Zijn ouders gaan vandaag met zijn vrienden sparibseten, iets wat ze altijd met SK op zijn verjaardag deden.
Het is zo fijn te horen hoe ze hun leven weer proberen te pakken na alles wat er gebeurd is, niets dan respect voor die mensen
Van harte gefeliciteerd meneer ToT!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Ja idd jarig.Heb wel eens fijnere verjaardagen gehad!
Maar we gaan straks idd naar mijn moeder toe, proberen het daar toch nog wat leuk te hebben!
Die vergeten wij nooit meerquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag gaat ook mijn gedachten naar Sinterklaaskapoentje die ook jarig zou zijn vandaag.
Zijn ouders gaan vandaag met zijn vrienden sparibseten, iets wat ze altijd met SK op zijn verjaardag deden.
Het is zo fijn te horen hoe ze hun leven weer proberen te pakken na alles wat er gebeurd is, niets dan respect voor die mensen
Gaat niet meer lukken denk ik GGquote:
En je wilde altijd 13de zijn?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
9de plaats is supergoed voor mij
Fijne dag
Je gaat toch maar voor de puntjuhsssquote:
Helaas niet meer nee. Was ik vannacht maar opgebleven.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat niet meer lukken denk ik GG
Geen tijd, ik ben aan het werk.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:23 schreef kree het volgende:
ff anarchistisch stukje van mij moet altijd denken aan dit?
Bekijk deze YouTube-video
luister maar eens.
naja later dan, tis ook niet wat ik dagelijks luister, maar soms heb ik er ff zin in.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen tijd, ik ben aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |