Werkse vandaag. Het is heel rustig bij ons.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:31 schreef StevenHyde het volgende:
Maar het is natuurlijk woensdag (maar voelt als een vrijdag omdat ik op kantoor ben)
Nopequote:Op woensdag 31 december 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat toch maar voor de puntjuhsss![]()
Te laatquote:Op woensdag 31 december 2025 11:30 schreef StevenHyde het volgende:
Vrijdag wil je niet 13e zijn denk ik
Wees blij dat je je verstand gebruikt hebt en gewoon ben gaan slapenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas niet meer nee. Was ik vannacht maar opgebleven.
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Te laat
Ik ben geboren op Goede Vrijdag 13 april 1979
lol ik wilde slapen eergisteren en toen was er politie helikopter. LOLquote:Op woensdag 31 december 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees blij dat je je verstand gebruikt hebt en gewoon ben gaan slapen
Komt hier zo vaak over of een ambulance helicopterquote:Op woensdag 31 december 2025 11:36 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik wilde slapen eergisteren en toen was er politie helikopter. LOL
ja keertje over hier ook,. maar rondjes draaien zowat boven mijn huis iig was anders.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt hier zo vaak over of een ambulance helicopter
Meid wat ergquote:Op woensdag 31 december 2025 11:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja keertje over hier ook,. maar rondjes draaien zowat boven mijn huis iig was anders.
Gebeurd hier zo vaak. Van de week geloof ik al drie ambulance helicoptersquote:
Moeraskatquote:
Is ook niks bijzonders. Wees blij dat die zulu’s meekijken.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef kree het volgende:
helemaal trauma ik dit, jullie doen het af als niks
O ja dat, kon zo snel even niet op het woord komen.quote:
Tnx jij ook. Ja ik zit hier in mijn eentje. Mijn collega zou ook komen maar heeft besloten thuis te blijven werken ivm de gladheid. Maar wilde zelf wel even naar kantoor om even in een andere omgeving te zitten. Even de zinnen verzetten.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werkse vandaag. Het is heel rustig bij ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |