Ja, SE Fireworks. Liet destijds een enorme troep achter na een geweldige vuurwerkshow. Duurde wel eventjes voordat dat was opgeruimd.quote:Op woensdag 31 december 2025 04:14 schreef Invisibli het volgende:
Het vuurwerkverbod, als het werkt ben ik blij.
Maar ik herinner me ook nog de tijd dat het leuk was, dat ik de straat op ging. Dat ik om 12 uur vanaf een hoge locatie stond te kijken naar het vuurwerk.
Dat is veranderd.
Daarom wil ik deze personen bedanken voor het vuurwerkverbod:
- handelaren die illegaal zwaar vuurwerk verkochten in Nederland
- Dronken gekken die roekeloos omgingen met het vuurwerk en zo zichzelf en anderen op de eerste hulp bezorgden
- Criminelen die cobra's op huizen plakten
- Vandalen die brievenbussen, prullenbakken en bushokjes kapotmaakten met vuurwerk
- Iedereen die de straat vulde met vuurwerk afval, van verpakkingen tot vuurwerkpotten, aanstekers etc.
Goed gedaan!
Vergeet ik nog iemand?
Ja. Klimaatjankers.quote:Op woensdag 31 december 2025 04:14 schreef Invisibli het volgende:
Het vuurwerkverbod, als het werkt ben ik blij.
Maar ik herinner me ook nog de tijd dat het leuk was, dat ik de straat op ging. Dat ik om 12 uur vanaf een hoge locatie stond te kijken naar het vuurwerk.
Dat is veranderd.
Daarom wil ik deze personen bedanken voor het vuurwerkverbod:
- handelaren die illegaal zwaar vuurwerk verkochten in Nederland
- Dronken gekken die roekeloos omgingen met het vuurwerk en zo zichzelf en anderen op de eerste hulp bezorgden
- Criminelen die cobra's op huizen plakten
- Vandalen die brievenbussen, prullenbakken en bushokjes kapotmaakten met vuurwerk
- Iedereen die de straat vulde met vuurwerk afval, van verpakkingen tot vuurwerkpotten, aanstekers etc.
Goed gedaan!
Vergeet ik nog iemand?
Nee oke, dat is waar. De andere groepen zijn stevig vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 31 december 2025 07:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch net even niet zo veel als die andere groepen.
Geloven in het narratiefquote:Op woensdag 31 december 2025 08:43 schreef Marsenal het volgende:
Bedankt aan alle tokkies en kleuters voor het verneuken van wat ooit een geinige traditie was!
Wie zijn 'ze'? Ik ken best wat mensen die werken in Den Haag maar die zijn vooral bezig om zo veel mogelijk kiezers te paaien en carriere te maken, die hebben geen groter plan om je te pesten ofzo. Vind ik een beetje gek om te denken, alsof jij maar gebut staat en nergens invloed op hebt.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:52 schreef incel het volgende:
[..]
Geloven in het narratiefZe willen het sowieso verbieden
En terecht, want ik vind het niet leuk.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:52 schreef incel het volgende:
[..]
Geloven in het narratiefZe willen het sowieso verbieden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |