Ben allang blij dat Yves en Hoe Het Danst de nacht niet hebben overleefdquote:Op woensdag 31 december 2025 07:28 schreef Poppejans1.4 het volgende:
BHahahahaha Emptiness Machine staat wel écht triest hoog hoor
Kom op
Heel bijzonder eigenlijk, denk toch dat er een paar ambassadeurs voor enkele nummers op moeten staan, bijvoorbeeld in een Top 2000 a Gogo om er meer in te krijgen. Een Bright Horses past bijvoorbeeld ook wel goed in de categorie Into My Arms (al vind ik Bright Horses nog mooier eigenlijk).quote:Op woensdag 31 december 2025 07:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Stemplaatje![]()
![]()
Fascinerende man die Nick Cave
Zonde dat er niet veel werk van hem in de lijst staat
Dat is idd wel tíg keer ergerquote:Op woensdag 31 december 2025 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Yves en Hoe Het Danst de nacht niet hebben overleefd
Helaas Atje, Goud en alle andere van Marco wel als ik het snel zagquote:Op woensdag 31 december 2025 07:33 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dat is idd wel tíg keer erger
Mooi lijstje op die ene naam naquote:Op woensdag 31 december 2025 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh hartelijk Earring/Queen/Marco/Dire Straits/Pink Floyd dag allen
De (Telegraph) road naar nieuwjaar is ingezet!quote:Op woensdag 31 december 2025 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh hartelijk Earring/Queen/Marco/Dire Straits/Pink Floyd dag allen
Als Brothers in arms!quote:Op woensdag 31 december 2025 07:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
De (Telegraph) road naar nieuwjaar is ingezet!
man met de hamer?quote:Op woensdag 31 december 2025 07:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien had ik toch een uur extra moeten slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |