Waarom ik dan nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:28 schreef OmniRocket het volgende:
Morgenavond lekker knallen voor de laatste keer allemaal!
Behalve @:capuchon_jongen
Bij jou is er geen vuurwerkverbod.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij jullie komt er geen vuurwerkverbod.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bij jou is er geen vuurwerkverbod.
Dat is wel kut voor jullie.quote:
Vrienden?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is wel kut voor jullie.
Misschien als tip
Huur een huisje chalet ofzo net over de Duitse/Belgische grens en knal daar volgend jaar met jullie vrienden
Vuurwerk is voor proletenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien als tip
Huur een huisje chalet ofzo net over de Duitse/Belgische grens en knal daar volgend jaar met jullie vrienden
Ik ga echt stuk hier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bij jou is er geen vuurwerkverbod.
Je moet Belgen echt alles uitleggen.
Familiequote:
Ik ben geen tokkie en heel volwassen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien als tip
Vuurwerk is voor proletenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien als tip
Erg mooi.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The Feather kan elk moment met ademnood neervallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |