Al besprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien bij Rowwen Hèze ook elke net dezelfde commentaren komen mag ik het best een tweede keer melden.
Eerste zat 25e tussen 6 en 7 die andere zat dieeeppppp in de nacht.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
KISS hoor ik denk ik voor het eerst deze top.
Ik heb volgens mij alleen KISS van PRINCE gehoordquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
die vind ik fantastischquote:
Maybe, maar in Boedapest zit je dan nog steeds wel goed volgens mij. In de kleinere plaatsjes in de provincie heb je eerder een probleem.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat dat voor niet-hetero's gevoeliger ligt.
Ja, dat was niet per se een hoogtepunt, maar wel iets waarvan ik vond dat het moest. En mijn reismaatje kon een dag later met de kinderarbeidtrein, dus hadden we allebei iets gedaan wat de ander niet heel interessant vond.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar wel gezongen tegen Bela Lugosi!
Ook pas twee keer eerder geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er iemand dood?quote:
Ja, iets met het aparte anti-gedrag dat @peaceman al aanhaalde...quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke versie ja
Rotterdammerts gaan immers niet zo snel over die andere stad zingen
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
True. Maar ik moet ook altijd erg lachen om clubs waarbij met name de supporters altijd heel erg tegen Ajax zijn, maar wel staan te juichen als hun club weer eens een ex ajacied gehaald heeft...
Enfin genoeg over voetbal
quote:Faded – Alan Walker
Addicted To You – Avicii
Bloodbuzz Ohio – The National
Adventure Of A Lifetime – Coldplay
Stars – Simply Red
That's Life – Frank Sinatra
Time Is Running Out – Muse
Only Time – Enya
Tonight (Live) – Tina Turner & David Bowie
Amigo – Chef’Special
Gaia – Valensia