quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Frank Kramer GOD
Ouwe alleskunnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
@:gale_boetticher
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Kom vechten danquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Doe maar weer gewoon schijtlollige gifjes, niet dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hear hear. Wel jammer dan dat ol' blue eyes al meer dan 25 jaar dood isquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
It Was a Very Good Year moet natuurlijk gewoon terug in de lijst
Ik ben voor FC Den Bosch. Hup hebben we de ondergrens gehad, nu kan iedereen gewoon voor zn clubliefde uitkomenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kom vechten dan![]()
Haha, zo vaak durf ik niet voor m'n clubliefde uit te komen hoor
Moet nog een keer een paar van de legendarische fragmenten uit z'n afscheidswedstrijd verzamelenquote:
Misschien dat de dood van nancy hem nog n beetje kan stuwenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hear hear. Wel jammer dan dat ol' blue eyes al meer dan 25 jaar dood is
Die had misschien al de eerste DAB.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hear hear. Wel jammer dan dat ol' blue eyes al meer dan 25 jaar dood is
Terecht!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies zingen ook My Way mee.
Dit begint een beetje eng te worden. Volgens mij doen ze dit zodat ze niet naar bed hoeven
True. Maar ik moet ook altijd erg lachen om clubs waarbij met name de supporters altijd heel erg tegen Ajax zijn, maar wel staan te juichen als hun club weer eens een ex ajacied gehaald heeft...quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso ook een lachwekkende club, waar iedereen altijd boos op elkaar is. En waar Wappie Wout speelt.
Zij hebben jouw zwakte gevondenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Dit begint een beetje eng te worden. Volgens mij doen ze dit zodat ze niet naar bed hoeven
Volgende stap: een pyjama in de kleur van het bankstel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
DE BOSSCHE BOMBONERA!!1!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben voor FC Den Bosch. Hup hebben we de ondergrens gehad, nu kan iedereen gewoon voor zn clubliefde uitkomen
FCDBquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben voor FC Den Bosch. Hup hebben we de ondergrens gehad, nu kan iedereen gewoon voor zn clubliefde uitkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |