Zonder John Deacon niet zo goed zingenquote:
Die vind ik meestal minder geslaagd, ik ben ook niet zo van de poep en pies-humor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vond het altijd het grappigste als er kabouters in voorkwamen.
Neem een doggy to lovequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wil ook wel somebody to love.
Dit ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:50 schreef 4-elements het volgende:
Dat iedereen liefde mag geven en ontvangen.
Dat is een rare manier om Hammer to Fall te spellen ouwe reus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft de beste verkeerd.
Twee keer Somebody to Love van dezelfde artiest. De lijst samenstellers hebben al met minder moeite, dus dat gaat nooit goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo is deze 2 jaar geleden opeens zo gekelderd
Ik was ook wel wat jonger toen ik die strips las, als ik ze nu lees zal dat bij mij ook wel veranderd zijn denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik meestal minder geslaagd, ik ben ook niet zo van de poep en pies-humor.
Ik ben meer van de flauwe woordgrappen, wellicht verbaast het jullie
Die con er wat van.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zonder John Deacon niet zo goed zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
hahahaha ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Om deze heb ik ook flink kunnen lachen.
Dit hoor je buiten de Top 2000 zelden. Zeker in deze versiequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat is een rare manier om Hammer to Fall te spellen ouwe reus.
Ik vind deze vooral platgedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |