Een reputatie op FOK!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat heeft het je gebracht?
Ik heb gevaccineerde vrienden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:13 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hoe bereik je dat, wanneer meningen heel erg van elkaar verschillen.
Op welk punt verlies je de compitabiliteit?
Amour faya!!!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:25 schreef de_boswachter het volgende:
Heb een IQ van 182 in horsness.
Hoe ga je met hen om? Laat je weten dat de prik gevaarlijk is en ze nu een tijdbom in zich hebben? Of laat je ze wel gewoon?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb gevaccineerde vrienden bijvoorbeeld.
Bewezen: mensen die iedere keer hetzelfde domme plaatje posten ook:quote:
quote:Volgens de onderzoekers komt dit omdat deze proefpersonen minder goed tegen afwijkingen kunnen.
Das een flink HQ dan joh?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:25 schreef de_boswachter het volgende:
Heb een IQ van 182 in horsness.
We hebben het over het algemeen niet over hun vaccinatiestatus.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hoe ga je met hen om? Laat je weten dat de prik gevaarlijk is en ze nu een tijdbom in zich hebben? Of laat je ze wel gewoon?
Oh bijzonder dat je hier nooit iets los kan laten.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
We hebben het over het algemeen niet over hun vaccinatiestatus.
Hoe zou die vriendschap zijn als je dat wel deed?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
We hebben het over het algemeen niet over hun vaccinatiestatus.
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh bijzonder dat je hier nooit iets los kan laten.
"Over het algemeen" hè.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hoe zou die vriendschap zijn als je dat wel deed?
Schapen als vrienden? Dat kan niet goed gaan!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb gevaccineerde vrienden bijvoorbeeld.
https://www.healthandme.c(...)of-article-152531836quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:57 schreef Gunner het volgende:
Als trump zo’n hoog iq heeft waarom doet hij dan zulke domme dingen
Ik hetzelfde maar dan vanwege een bijzonder laag IQ....quote:Op woensdag 31 december 2025 18:40 schreef Fer het volgende:
Ik heb ook een hoog IQ. Daarom houd ik mij buiten de meeste discussies.
Door wie en waar is dat vastgesteld?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |