Oh die is verkeerd gekopiëerd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kayak Ruthless queen
Heeft die er echt nooit eerder ingestaan ?
Ik jeb daar heel vaak op gestemd
Piet kan niet, die was al impotent voor ik geboren werd...quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Echt hè, omdat ie bekend is meteen weer omarmen.
Maar als het jan klaas of piet van 3 hoog achter was geweest, dan had ie het waarschijnlijk toch gewoon gedaan.
Ja ik ook, is weer te lang geleden geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wil em eigenlijk wel weer eens kijken
Ja duhquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:09 schreef EDMAN- het volgende:
Ooooh dat bedoelde je met californication
ik dacht al, wat heeft RHCP ermee te maken
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:09 schreef EDMAN- het volgende:
Ooooh dat bedoelde je met californication
ik dacht al, wat heeft RHCP ermee te maken
Dat moet RACOON TIJD VERLIEZEN zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kayak Ruthless queen
Heeft die er echt nooit eerder ingestaan ?
Ik jeb daar heel vaak op gestemd
Sommige nummers ben ik gewoon nooit beu. Eigenlijk geldt dat voor de meeste nummers die morgen nog komen wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:58 schreef hihohaswessam het volgende:
vind het altijd jammer als je dat moment in de lijst bereikt waar je alles gewoon kent, komt nog wel genoeg moois aan gelukkig voordat we echt in de "ik heb dit net iets te vaak gehoord" zone zitten
quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
And I think it's gonna be a long long time
Ik die op mijn pizza nog zit te wachtenquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
Try again... next year...quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
Nog ff wachtenquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik die op mijn pizza nog zit te wachten
AAAAAAAAAAAA PIZZAquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog ff wachten
Nog ff wachten
PIZZA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |