Als bijna maagdelijk bierdrinker ben ik nieuwsgierig naar de gedachte achter ditquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Karel -> Kopstoot -> Chouffe -> Delirium
Volgorde @:doevelaer
Ah ik dacht als in "wat wil ik het liefste drinken" :pquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Chouffe is zoeter, lager alcoholisch en minder bitter. Ook al zijn de verschillen minimaal, maar alle verschillen zeggen Chouffe eerst, Delirium erna.
Chouffe IPA he. Dus wat eerst Houblon was. Die heeft meer IBU dan Tremens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Chouffe is zoeter, lager alcoholisch en minder bitter. Ook al zijn de verschillen minimaal, maar alle verschillen zeggen Chouffe eerst, Delirium erna.
Choufe IPA is niet echt lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Chouffe IPA he. Dus wat eerst Houblon was. Die heeft meer IBU dan Tremens.
Die Houblon was helemaal zeperig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Chouffe IPA he. Dus wat eerst Houblon was. Die heeft meer IBU dan Tremens.
Ik vind die wel lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die Houblon was helemaal zeperig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |