Bohh, ik wist ook niet over de achtergrond af, ook niet dat dat mens meerdere keren is veroordeeld voor aanzetten tot haatquote:Teruggefloten door fans, Chappell Roan neemt eerbetoon aan Brigitte Bardot terug: 'Teleurstellend'
Chappell Roan (27) heeft een dag nadat ze de overleden Brigitte Bardot eerde haar woorden weer teruggenomen. Dat deed ze nadat fans de Amerikaanse zangeres wezen op de rechtse opvattingen van het Franse icoon. De 91 jaar geworden Brigitte werd verschillende keren veroordeeld voor aanzetten tot haat.
'Jeetje, ik wist niet van al die bizarre dingen waar mevrouw Bardot voor stond', schrijft Roan maandag op Instagram. 'Ik keur dit niet goed. Erg teleurstellend om te horen.'
'Rust in vrede, mevrouw Bardot', luidde Roans eerste bericht zondag. Ze zette erbij dat de actrice de inspiratie vormde voor een van haar bekendste nummers, Red Wine Supernova. Dat lied begint met de tekst "She was a playboy, Brigitte Bardot / She showed me things I didn't know."
Brigitte was een van de grootste filmsterren die Frankrijk ooit heeft gekend, een wereldberoemd sekssymbool en een toegewijde dierenactiviste. Zondag kwam het nieuws naar buiten dat Brigitte Bardot op 91-jarige leeftijd is overleden. Ze laat een indrukwekkende culturele erfenis na.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)brigitte-bardot-weer
[..]
Bohh, ik wist ook niet over de achtergrond af, ook niet dat dat mens meerdere keren is veroordeeld voor aanzetten tot haat
Wel netjes dat Chappell Roan dat meteen rectificeerd. Kunnen andere artiesten van leren.
Wel een indrukwekkend kapsel ja, ben benieuwd naar haar achterwerk.quote:
Je kan tegenwoordig een vrouw verkrachten en volgens rechtse mensen gaat het dan nog steeds te ver om iemand daarvoor te cancellenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:16 schreef Solotovski het volgende:
Gewoon bang om gecanceld te worden
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef DrDentz het volgende:
Nou wat heeft Brigitte Bardot gezegd dat zo erg is dan? Ze vindt dat Frankrijk is overspoeld door moslims, dat is ook gewoon zo. Het mens de dame had gelijk.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig een vrouw verkrachten en volgens rechtse mensen gaat het dan nog steeds te ver om iemand daarvoor te cancellen cancelen:') cancellen cancelen gebeurt al heel lang niet meer.
Ze hebben een verkrachter nota bene 2x het presidentschap geschonken.
De ex-deurmatquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Niet alleen Chappel Moaner, ook onze wereldberoemde Monique Westenberg, u weet wel, de ex deurmat van Neerlands grootste kleuter is teruggekomen op haar kijk op BB.![]()
Monique Westenberg geschrokken: ‘Ik ben geen racist’
Monique Westenberg is geschrokken van de felle reacties die zij zondag kreeg na het herdenken van Brigitte Bardot op sociale media. De kritiek was zo heftig dat Monique zich genoodzaakt voelt om publiekelijk te reageren. ,,Ik ben geen racist!''
Monique stond op Instagram stil bij het overlijden van Bardot, maar kreeg al snel negatieve reacties vanwege het omstreden verleden van het Franse filmicoon. Na het lezen van die berichten erkent Monique dat haar beeld van Bardot is veranderd. ,,Gisteren postte ik een foto over het overlijden van Brigitte Bardot. Ik ken haar alleen als een prachtige vrouw die zich inzette voor dierenrechten”, schrijft ze op Instagram.
Geen racist
De actrice kwam in het verleden meerdere keren in opspraak door uitspraken over homoseksualiteit, immigratie en de islam. Dat wist Monique naar eigen zeggen niet. ,,I love homo’s en ben verre van racist. Zo prachtig was ze dus niet van binnen.”
Wat een slappe hap.![]()
Maar goed, terug naar Chappel;
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |