Maar wat kan je in godsnaam te winnen hebben met dat allemaal te vertellen?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)e_of_trauma_bombing/
TLDR: de mensen die op date 1 of date 2 al hun ziekten, ellende en exen op tafel flikkeren omdat ze niks anders om over te praten hebben.
Dacht je nou echt dat ik Ansa was
Uitlaatklep. Hopen dat de ander je begrijpt en lief voor je is, meelevend.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar wat kan je in godsnaam te winnen hebben met dat allemaal te vertellen?
Nee dat dacht ik niet. Ik heb haar dat woord gewoon ook zien gebruiken en @:Discombobulate dacht dat het misschien trauma bonding was ipv bombing
Hm... Vreemd dat daten tegenwoordig.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:46 schreef W00fer het volgende:
[..]
Uitlaatklep. Hopen dat de ander je begrijpt en lief voor je is, meelevend.
Ovuleren. Das geen ziekte of kwaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waarom wordt menstrueren voor werkelijk alles als excuus gebruikt? Mannen hebben ook allerlei ziekten, kwalen en kunnen zich daar ook niet achter verschuilen.
Het is helaas zo dat je vrijwel alles rondom menstruatie / ovulatie allemaal maar moet pikken en als je dat dan niet serieus neemt, dan ben je aan de manflu, een jankert, een aansteller enzovoort.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Ovuleren. Das geen ziekte of kwaal.
Maar je reactie zegt wel genoeg.
Ik snap gewoon het hele smoezenboek niet. Dan weer hebben mensen oude foto's, dan weer per ongeluk geswiped, dan weer zijn ze "toevallig" al met een ander aan het daten (waarom zit je dan nog op die app). Als je iemand niks vind, zeg gewoon "geen match" en houdoe en bedankt. Geen fuss.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:09 schreef Donna het volgende:
Ik reageerde alleen maar op een vrouw die jou per ongeluk gematched zou hebben.
Ik heb wel eens mee gekeken op een Tinderprofiel van een vriendin en ik heb effectief mannen per ongeluk naar rechts geswiped. En destijds ook wel eens iemand bewust naar rechts geswiped die mij wel interessant leek. Moest er dan een match komen dan zou die vriendin mij voorstellen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap gewoon het hele smoezenboek niet. Dan weer hebben mensen oude foto's, dan weer per ongeluk geswiped, dan weer zijn ze "toevallig" al met een ander aan het daten (waarom zit je dan nog op die app). Als je iemand niks vind, zeg gewoon "geen match" en houdoe en bedankt. Geen fuss.
Dan weer is het profiel zeker niet door hen in gebruik, maar door een vriendin "die geen eigen account had"
Ik heb al dertig van dat soort verhalen gehoord. Denken ze nou echt dat ik in al die digibeet achtige verhalen geloof?
Maar heb je dan gewoon geen eigen telefoon om die app te installeren?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mee gekeken op een Tinderprofiel van een vriendin en ik heb effectief mannen per ongeluk naar rechts geswiped. En destijds ook wel eens iemand bewust naar rechts geswiped die mij wel interessant leek. Moest er dan een match komen dan zou die vriendin mij voorstellen.
Die twee dingen gebeuren dus echt.
Oude foto's zie je bij mannen ook. Dan zitten ze in de leeftijd 40+ en hebben ze foto's van toen ze 21 waren.
Ik wil niet op die apps zitten, ik wil nergens online staat met mijn gezichtquote:Op maandag 5 januari 2026 03:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Maar heb je dan gewoon geen eigen telefoon om die app te installeren?
quote:Op maandag 5 januari 2026 17:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil niet op die apps zitten, ik wil nergens online staat met mijn gezicht
Heb je wel dates dan? In deze tijd lukt mij dat echt niet meer zonder apps.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil niet op die apps zitten, ik wil nergens online staat met mijn gezicht
Lenny is bezet. Nee, niet door mijquote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb je wel dates dan? In deze tijd lukt mij dat echt niet meer zonder apps.
Als ik al zou daten, dan ga ik op jacht in het wildquote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb je wel dates dan? In deze tijd lukt mij dat echt niet meer zonder apps.
Grappig dat generaliseren.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:16 schreef W00fer het volgende:
Als ik vrouwen moet geloven (dat doe ik niet) worden ze op elke hoek van de straat belaagd, nagefloten, om hun nummer gevraagd en worden hun gebruikte sokken voor goud geld opgekocht. Ondertussen loopt de Onlyfans overboeking als een raket door en kun je altijd je portemonnee vergeten want de man MOET betalen !!1!1!!!!!
Dus op jacht in het wild klinkt mij als luilekkerland
Op een app zorgen dat ze spijt heeft van enkel online contact dat mogelijk verbroken wordt?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar je bent er kennelijk wel helaas iets gepikeerd over, wat te begrijpen is als ze wel aandacht aan je besteed via app maar uiteindelijk de dates probeert af te ketsen.
Meer als simp dat je uberhaupt 3 weken met haar chat om te hopen dat ze met een vrije dag komt, tis graag of niet.
Draai het om, zorg dat de vrouwen/meiden spijt hebben als ze juist niet op jouw advances ingaan.
Ja dit. Gaat bij mij 9 van de 10 keer fout.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Op een app zorgen dat ze spijt heeft van enkel online contact dat mogelijk verbroken wordt?![]()
Voor hem 99+ anderen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Op een app zorgen dat ze spijt heeft van enkel online contact dat mogelijk verbroken wordt?![]()
Voor hem 99+ anderen.
Ik zeg ook niet dat het bij mij altijd werkt, maar het laatste gevoel dat ik aan een meid wil geven is dat ik desperate ben.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja dit. Gaat bij mij 9 van de 10 keer fout.
Zo ben ik al jaren bezig tevergeefs. Maar misschien had zoiets wel wat kunnen worden als ik me niet zo had gedragen, wat niet betekend dat je je dan desperate gedraagt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef epicbeardman het volgende:
Dat komt dus omdat veel van die mannen zo wanhopig zijn om maar aandacht te krijgen, dat het zielig wordt. Als een meid niet reageert naar mij dan houdt het voor mij ook direct op. On to the next one.
Online is het gewoon direct succes, of meteen falen in 99% van de gevallen voor mannen. Het klopt, aan een dood paard moet je niet trekken, daarom ook direct weg sodemieteren en niet zielig gaan doen of boos worden, want dat heeft idd geen zin. Is de goede vibe, direct naar de volgende.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg ook niet dat het bij mij altijd werkt, maar het laatste gevoel dat ik aan een meid wil geven is dat ik desperate ben.
Er zijn wel matches geweest die uiteindelijk na ghosten zelf met initiatief kwamen. We moeten als man soms ook realistisch zijn, als ik zo W00fer hoor praten lijkt het erop dat vele vrouwen alle "macht" hebben.
Dat komt dus omdat veel van die mannen zo wanhopig zijn om maar aandacht te krijgen, dat het zielig wordt. Als een meid niet reageert naar mij dan houdt het voor mij ook direct op. On to the next one.
Juist al dat getrek aan die meiden maakt ze zo dat ze geen spijt hoeven te hebben omdat er toch honderden andere mannen die geen matches krijgen haar wel willen behandelen als prinsesje.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo ben ik al jaren bezig tevergeefs. Maar misschien had zoiets wel wat kunnen worden als ik me niet zo had gedragen, wat niet betekend dat je je dan desperate gedraagt.
Voor mannen 99 anderen is niet waar. Voor (knappe) vrouwen wel. Dat is totaal scheef gegaan door die apps.
Het daten is complex, ik ben zeker niet de knapste maar ben wel verzorgd en lang. Geen sportschool type maar eerder een nette jongen, ook 1.88 lang en blauwe ogen. Op straat wordt ik ook vaak aangesproken door mensen die iets nodig hebben of zoeken. Kom vertrouwd over.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Online is het gewoon direct succes, of meteen falen in 99% van de gevallen voor mannen. Het klopt, aan een dood paard moet je niet trekken, daarom ook direct weg sodemieteren en niet zielig gaan doen of boos worden, want dat heeft idd geen zin. Is de goede vibe, direct naar de volgende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |