Ik heb een paar semi willekeurige namen ingevuldquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Morgen de VierVijfdaagse van Duinkerken, start een halfuur nadat de week doormidden is gezaagd.
@:Aguero @:amsoor @:Cavalier @:Chiappucci @:DeeBee @:DiegoFuser @:Faraday01 @:Felagund @:franklop @:Frozen-assassin @:gomeli @:GotenSSJ @:knijn1985 @:Kopiko @:marsan @:Mexicanobakker @:Momo @:noodgang @:Sabata @:Slobeend @:Steven184 @:wimderon
Daarna zondag pas weer, nog even doorbijten.
Ja, gemistquote:Op zondag 24 mei 2026 12:54 schreef Pino112 het volgende:
Uurtje voor @:Aguero @:Cavalier @:Chiappucci @:knijn1985 @:noodgang @:Steven184 @:wimderon
Maar bij mij slaat-ie de laatste vier (dan) niet op, na aanklikken 'verzend voorspelling'...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Pino112 het volgende:
PCS toont opeens nog maar 100 namen op de alfabetische startlijst (zie bijv https://www.procyclingsta(...)artlist/alphabetical ), dus als je wat namen mist verderop in het alfabet moet je ze even selecteren via 'Alle teams' ipv 'Startlijst'.
quote:Bergtrui
Puntentrui
Jongerentrui
Ploegenklassement
En nu?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar bij mij slaat-ie de laatste vier (dan) niet op, na aanklikken 'verzend voorspelling'...
[..]
Nu weet ik hoe Jan Smeekens zich gevoeld moet hebben.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:53 schreef Pino112 het volgende:
Doordat PCS de boel niet helemaal op orde heeft (Eulalio en Storer omgedraaid in de uitslag) even een update van de scores.
amsoor en DeeBee hebben er drie punten bijgekregen, Chiappucci en DiegoFuser drie eraf.
Dit maakt dat @:amsoor nu de beste score heeft. De plaatjes zijn bijgewerkt.
Prima. Of de TTT in plaats van de tijdrit?quote:Op zondag 21 juni 2026 09:09 schreef Pino112 het volgende:
Voorstel TDF etappes:
- Etappe 8 op 11 juli (vlak)
- Etappe 14 op 18 juli (berg)
- Etappe 16 op 21 juli (tijdrit)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |