Het zaakje schoonmaken is ook fijn voor je medemensquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je 2x voor controle gaat in een jaar heb je die 40 euro dus al terugverdiend?
Je hebt dus een grindtegelkop!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:03 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb CZ jongerenverzekering
27,20 eur per maand:
- 350 eur tandarts vergoed
- 8 fysio
- 50 condooms
- anticonceptie 100%
- steunzolen
- alternatieve geneeswijze (2x per jaar massage pakken)
- skin care (acne etc) 150 eur
- gratis lifecoach
Lijkt me niet. Betaal jij ¤250,- voor 1 controle?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je 2x voor controle gaat in een jaar heb je die 40 euro dus al terugverdiend?
Nee iets van 35. En ga maar 1x per jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Betaal jij ¤250,- voor 1 controle?
Hij bedoelt, ik waarschuw je wel, als ik een nieuwe Porsche op het oog heb.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:51 schreef -Sigaartje het volgende:
Klopt helemaal. Tandartsverzekeringen zijn niet nodig. Wat is het nou, een halfjaarlijkse controle en tandsteen verwijderen. That's all. Je betaalt meer premie dan tandartsrekeningen. Mijn tandarts zei: Ik waarschuw je wel, wanneer je je moet verzekeren.
Die heeft hij niet. Ik weet dat, want ik woon bij hem in de buurt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij bedoelt, ik waarschuw je wel, als ik een nieuwe Porsche op het oog heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |