Geen flauw ideequote:Op dinsdag 30 december 2025 09:07 schreef DaMart het volgende: [..] Gaat het puzzelen ook sneller nu?
Wel een hele mooie puzzelquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ben heel even klaar met puzzelen.
Deze puzzel was echt niet makkelijk. Alles wit met zwart of zwart met wit. Maar wel gehaald en in 2 weken af (moest aan de kant vanwege een verjaardag en kerst).
[ afbeelding ]
Nu even schilderen op nummer en dan haal ik in januari weer een nieuwe bij de bieb. Daar merk je ook echt wel verschil in kwaliteit. Deze van Escher leek ook af en toe prima te passen, maar paste dan toch niet. Linksonder aan het eind een paar stukjes een plek op moeten schuiven en toen paste het laatste stukje wel.
O herkenbaar. Heb dat ook regelmatig Ik laat het op een gegeven m oment liggen en ga met der rest van de puzzel beginnen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:13 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De frustratie van de eerste rij
Links, rechts en onder kloppen wel, even veel stukjes.
Wel een frustrerende puzzel, heel veel stukjes lijken op elkaar. Zelfde kleur, bijna zelfde vorm.
Hij ziet er idd erg moeilijk uitquote:Op donderdag 5 februari 2026 11:13 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een frustrerende puzzel, heel veel stukjes lijken op elkaar. Zelfde kleur, bijna zelfde vorm.
Ik ook!quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:18 schreef linebear het volgende:
Weer mezelf ingeschreven voor de Dutch Jigsaw Nationals
Leuk, succesquote:Op woensdag 11 maart 2026 08:18 schreef linebear het volgende:
Weer mezelf ingeschreven voor de Dutch Jigsaw Nationals
Hoever ben je er nu mee, heb je hem al af?quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:13 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me juist makkelijk met 5 duidelijk te onderscheiden delen? 3 Honden, de bruine en zwarte wel wat overlap, en een duidelijk verschil tussen de groene muur en het dekentje?quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:13 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat het te maken heeft met transport. Hoe meer product ze in een vrachtwagen krijgen hoe groter de winst.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik was afgelopen woensdag in de plaatselijke speelgoedwinkel (voornamelijk gericht bordspellen, maar er is ook nog gewone speelgoed) en daar viel me op dat de Jan van Haasteren en de Wasgij puzzeldozen een stuk compacter zijn geworden. Is dat zodat ze makkelijkere in bijvoorbeeld in een Kallax kast kunt opbergen?
Ik vind het wel wat makkelijker opbergen dan die langwerpige dozen. Ik ga er niet speciaal nieuwe puzzels om kopen.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het te maken heeft met transport. Hoe meer product ze in een vrachtwagen krijgen hoe groter de winst.
Een gemiddelde producent zal het jeuken hoe jij thuis die spullen bewaard.
Dus nee.
Bijkomend voordeel.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat makkelijker opbergen dan die langwerpige dozen. Ik ga er niet speciaal nieuwe puzzels om kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |