Hey GGquote:
Nee jijquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ook plakjes beenham in de koelkast
Verstandig welquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
De wasmachine is ook nog niet klaar. En die laat ik nooit draaien als ik niet thuis ben.
Mijn wasmachine was al klaar toen ik hem kocht (lol)quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
De wasmachine is ook nog niet klaar. En die laat ik nooit draaien als ik niet thuis ben.
Gelukkig werd mijn wasmachine gebracht en hebben de bezorgers dat zware ding ook helemaal naar zolder getorst.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn wasmachine was al klaar toen ik hem kocht (lol)
Whehehe, no problem, maat!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig werd mijn wasmachine gebracht en hebben de bezorgers dat zware ding ook helemaal naar zolder getorst.
Als ik weer eens verhuizen ga vraag ik @:ToT om dat ding mee van zolder naar beneden te sleuren. Dat ging in zijn huis ook makkelijk.
Die bezorgers hadden van die draagbanden om de schouder waar die wasmachine in hing: eentje voor, eentje achter, en ze liepen zo met dat ding de trappen op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, no problem, maat!De ene dienst...
Maar trap op zeulen is wel volkomen kut uiteraard. Dan heb je wel zo'n steekwagen nodig met 3 wieltjes aan beide zijden.
Ja heb ik een keer samen met een stevige verhuizer samen geprobeerd, een ouwe Miele zo de trap op te zeulen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die bezorgers hadden van die draagbanden om de schouder waar die wasmachine in hing: eentje voor, eentje achter, en ze liepen zo met dat ding de trappen op.
Ja, die van zolder viel wel mee inderdaad. Het is vooral het onhandig grote formaat van die dingen, waardoor je amper goed grip hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
De Samsung die we uiteindelijk kochten was HEUL erg veul lichter. (Dat is die we toen ook de trap af gezeuld hadden. Die uiteindelijk hier in huis is gekomen was een nieuwere Bosch van mijn moeder die in mijn schuur stond.)
Mijn collega pakt zo'n ding op zn rug en loopt met gemak diverse verdiepingen omhoog of af. Echt bewonderingswaardig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
UN gaat sporten, die wordt straks ook beresterk en tilt zo'n Miele met gemak op .....
Grip is idd kut, met name aan de voor- en zijkanten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die van zolder viel wel mee inderdaad. Het is vooral het onhandig grote formaat van die dingen, waardoor je amper goed grip hebt.
Waarschijnlijk zaten er in die ouwe nog van die zware tegels, dat doen ze tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
De Samsung die we uiteindelijk kochten was HEUL erg veul lichter. (Dat is die we toen ook de trap af gezeuld hadden. Die uiteindelijk hier in huis is gekomen was een nieuwere Bosch van mijn moeder die in mijn schuur stond.)
Handig, zulke mensen die meehelpen met verhuizen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn collega pakt zo'n ding op zn rug en loopt met gemak diverse verdiepingen omhoog of af. Echt bewonderingswaardig.
Hij doet een kleed op z'n rug en dan dat ding met een spanband als een rugzak om. Bizar om te zien... Maar het was allemaal binnen 10 minuten beneden en daarna weer ook binnen 10 min weer boven in het nieuwe huis.
Doe het hem niet na.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Handig, zulke mensen die meehelpen met verhuizen.
Halloquote:
Met jou dan, al ietsje pietsjes meer energie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |