quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker, en dan alles ophalen en iedereen uitlachen![]()
Of gewoon thuis laten bezorgen.
Bijna alles in mijn huis is ikeaquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen last van, vind het allemaal prul daar
Hey Birdiequote:
Iedereen gewoon gelijk behandelen Dotquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nog even en je bent de winnaar van DTS
Alhoewel ze hier ook geen respect voor je hebben, ze bolken je gewoon
Je wilt het vaak toch eerst zien voor je het koopt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Als ik echt iets wil hebben van de Ikea en ik kan het laten bezorgen dan doe ik dat steeds
![]()
Paar jaar niet meer geweest want ik vind het een verschrikkelijke winkel
Die bolkpamper is voor @mario390quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel kan goed naaien, (lees naaien op de naaimachine) alleen heb ik er geen een meer![]()
En wel een ruim genoeg dat je een bolkpamper om kan doen he
Zegquote:
Sowquote:
Vakantie voor Yvonne!quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die bolkpamper is voor @:Mario360
Heb Ik de goeie Mario!?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bijna alles in mijn huis is ikea
Ikea Breda is een doolhof
Bij binnenkomst roltrap op, naar links, en je slaat de hele showroom over.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oeps sorryquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gelijk op expeditie in het magazijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Bij binnenkomst roltrap op, naar links, en je slaat de hele showroom over.
Daar heb je ook weer een puntquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iedereen gewoon gelijk behandelen Dot
Hallo Dottquote:
Ik ga @mario390 verslaan, wacht maar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nog even en je bent de winnaar van DTS
Alhoewel ze hier ook geen respect voor je hebben, ze bolken je gewoon
quote:
Eerder een grote zak en aan de binnenkant een washandjequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinaasappel met een pepermuntje en een zakdoek eroverheen?
O ja die kon niet gaan schijten omdat hij anders punten miste gisterenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die bolkpamper is voor @:Mario390
Heb Ik de goeie Mario!?
Uhm neej?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je wilt het vaak toch eerst zien voor je het koopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |