Geef haar eens ongelijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ligt lekker te slapen, schrikt straks wakker en zal met een rood hoofd alsnog inloggen.
Gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef haar eens ongelijk
IK ben meestal wel tegen die tijd wakker. De laatste tijd kwam ik dan niet hier maar vannacht dacht ik, kom ik ga Mario eens gezelschap houden
Dat dacht ik ookquote:
Hey Blubske, hoe is het met je buik en hoofd?quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Gaat welquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Blubske, hoe is het met je buik en hoofd?
Mutske blubt wat af, nog even en ze denkt dat ze een vis isquote:
Miauwquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mutske blubt wat af, nog even en ze denkt dat ze een vis is![]()
Wanneer moet je weer voor je dondersteentje op controle?quote:
Ze springt straks ook in de zee met de nieuwjaarsduik....quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mutske blubt wat af, nog even en ze denkt dat ze een vis is![]()
19 januariquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer voor je dondersteentje op controle?
Ook dat nogquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze springt straks ook in de zee met de nieuwjaarsduik....
Het is ook met een speciale redenquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat nogWel een kanjer hoor dat ze dat doet
Ik hoop dat hij ervoor die tijd uit is en zo niet dat ze niet te lang laten lopen met dat dondersteentje.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas pakt nog even een uurtje
Ja dit jaar wel he,quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het is ook met een speciale reden
dondersteenbolkjequote:
vannacht zei zij niet dat zij verjaardag heeftquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
@:puzzie gefeliciteerd met je verjaardag
[ afbeelding ]
O ze is wel jarig zei ze laatst, ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht zei zij niet dat zij verjaardag heeft
Ik heb terug gekeken en het is welquote:Op dinsdag 30 december 2025 07:55 schreef Moeraskat het volgende:
Wel jarig, niet jarig, wel, niet, wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |