Heb je ook twee vaders?quote:Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef vul_maar_in het volgende:
I besje wat het tot mijn 25e oid heeft volgehouden, Andere opa tot mijn 6e. Die 2 andere nooit gekend want al dood. Ik had vanuit de wieg al een achterstand met 2 dooies.
Nooit liggen janken in de wieg?quote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een van mijn opa’s ging ook dood voordat ik geboren was
Daar heb ik geen moment over geklaagd of gezeurd.
Daar mag ik wel naar luisteren, zo veel meer energie dan Raymond gisterenquote:
Ene opa overleed bij een verkeersongeluk in 1996, en de andere in 2013, ach ach.quote:Op maandag 29 december 2025 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen opa/oma meer.
Ik had bij geboorte nog 6 (over)grootouders zelfs. Ik ben uit de tijd dat moedertjes laag in de twintig baarden.quote:Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef vul_maar_in het volgende:
I besje wat het tot mijn 25e oid heeft volgehouden, Andere opa tot mijn 6e. Die 2 andere nooit gekend want al dood. Ik had vanuit de wieg al een achterstand met 2 dooies dus topdarts zat er voor mij niet in werd me verteld.
Erg vermoeiendquote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit hier de koffietafel van @:poepz0r ofzo
Je noem het nu toch wel opquote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oostfront?quote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bok eens op met die gast heel de tijdquote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit hier de koffietafel van @:poepz0r ofzo
Maar Raymond is wel puur!quote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar mag ik wel naar luisteren, zo veel meer energie dan Raymond gisteren
Ik geniet van Raymondquote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar mag ik wel naar luisteren, zo veel meer energie dan Raymond gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |