Bepaalt zo ongeveer wat de juiste mindset voor Rydz moet zijn terwijl hij het mentaal lastig heeftquote:
Waarom geen I love Rock and Rollquote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kan echt niks met dat nummer van Rock
Hup Rock
Hallo Poepz0rquote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef Tjacka het volgende:
Oh dacht dat ik in het schaatstopic zat.
Mijn excuses voor deze ordinaire praat
Nou ja, ik snap hem wel.quote:Op maandag 29 december 2025 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bepaalt zo ongeveer wat de juiste mindset voor Rydz moet zijn terwijl hij het mentaal lastig heeft.
Welneequote:Op maandag 29 december 2025 20:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Rydz vind ik wel het type dat zijn vrouw slaat.
Het lijkt mij een lieve jongenquote:Op maandag 29 december 2025 20:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Rydz vind ik wel het type dat zijn vrouw slaat.
Akkoord.quote:Op maandag 29 december 2025 20:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze caller, Charlie Corstorphine, is de beste caller die ik ooit heb gehoord.
Oh okee. Ja daar heb ik dus niet veel aan. Je kunt voor het toernooigemiddelde niet simpelweg de romdegemiddeldes optellen en delen door X. Omdat de ene pot langer is dan de ander.quote:Op maandag 29 december 2025 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee de ronde gemiddeldes van L32
Wat hang je weer de purist uitquote:Op maandag 29 december 2025 20:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze caller, Charlie Corstorphine, is de beste caller die ik ooit heb gehoord.
Dat doet hij wel vakerquote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen we gaan wel heel diep nu ik moet afhaken.
Nee hoorquote:Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef Tjacka het volgende:
Worden jullie ook boos als ik zijn liedje zing?
Zijn opa is overledenquote:Op maandag 29 december 2025 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
Waar heeft hij last van dat hij zo emotioneel is dan, ik heb dat even gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |