Adele redt het uur nog een beetje.quote:Op maandag 29 december 2025 15:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen groot fan van Adele maar in deze context een flinke opluchting.
Bijna.quote:Op maandag 29 december 2025 15:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat je Dave Grohl in duivelspakkostuum gif al klaar?
Dat doet Ozzy zometeen welquote:Op maandag 29 december 2025 15:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Adele redt het uur nog een beetje.
Editors, Sting en Tenacious D wmbquote:Op maandag 29 december 2025 15:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Adele redt het uur nog een beetje.
Nog steeds viesmad dat War Pigs het niet gehaald heeft, maar hier kan ik ook prima mee levenquote:
Achterhoek.quote:Op maandag 29 december 2025 15:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Waar komen jullie oorspronkelijk weg?
Inderdaad, heb zelf op War pig gestemd ookquote:Op maandag 29 december 2025 15:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog steeds viesmad dat War Pigs het niet gehaald heeft, maar hier kan ik ook prima mee leven
Had toch even een actie op moeten zetten.quote:Op maandag 29 december 2025 15:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog steeds viesmad dat War Pigs het niet gehaald heeft, maar hier kan ik ook prima mee leven
nee...een tributequote:Op maandag 29 december 2025 15:41 schreef Isorden het volgende:
En dan nu het beste liedje ooit gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |