Verkeerde topicquote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie plaat en Guus in 1 zin.
Wil ik weten wat dit is?quote:
Ja, kwam ik ook net achter, maar toen was het al verzonden.quote:
Zo komen we niet aan het top 2000 topic record he?quote:Op maandag 29 december 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kwam ik ook net achter, maar toen was het al verzonden.
Nee, dit helpt niet.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo komen we niet aan het top 2000 topic record he?
ik heb hier dat boek gevonden. Is dat nu alleen voor een e-reader?quote:
Helpt niet dat de helft van Foqueville ook daar postquote:Op maandag 29 december 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kwam ik ook net achter, maar toen was het al verzonden.
Hoe gaat dat spelletje?quote:
Moet je daar examen voor doenquote:
Ik vind dit geen mooie plaat van Guus Meeuwis.quote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had hem als fysiek boek, maar heb hem doorgegeven.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier dat boek gevonden. Is dat nu alleen voor een e-reader?
https://www.hoeksteenboek(...)ef-meer-denk-minder/
quote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit geen mooie plaat van Guus Meeuwis.
Kan prima toch?
quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo komen we niet aan het top 2000 topic record he?
ja maar mijn vraag is meer of ik dit zo kan kopen of niet. want ik heb geen ereader ;Pquote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had hem als fysiek boek, maar heb hem doorgegeven.
Daar heb ik geen idee vanquote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar mijn vraag is meer of ik dit zo kan kopen of niet. want ik heb geen ereader ;P
Nee, precies, dat helpt niet. Dan zie je een naam en denk je, ja, dat klopt wel.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helpt niet dat de helft van Foqueville ook daar post
Hij heeft één goede singlequote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even de e-reader expert @CherryLips erbij slepenquote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar mijn vraag is meer of ik dit zo kan kopen of niet. want ik heb geen ereader ;P
Zeker als ienimie daar de viespeuk gaat uithangenquote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, precies, dat helpt niet. Dan zie je een naam en denk je, ja, dat klopt wel.
quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker als ienimie daar de viespeuk gaat uithangen
Het kan, maar niet echt ideaal.quote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat mij raden, het gaat weer over de hond?quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker als ienimie daar de viespeuk gaat uithangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |