Dank uquote:Op maandag 29 december 2025 08:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)adio-2-top-2000-2025
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Jij baddert wel vaak hequote:
Komt door de mooie muziek.quote:
toevallig!quote:Op maandag 29 december 2025 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Firth of Fifth is dus op debuutjaar 2014 na altijd in de nacht geweest.
Deze en Light My Fire, Like a Hurricane, Prince en toch ook wel bankzitters (quote:Op maandag 29 december 2025 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Firth of Fifth in de nachtDat verwacht je toch ook niet zeg
We worden beflikkerdquote:Op maandag 29 december 2025 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Firth of Fifth is dus op debuutjaar 2014 na altijd in de nacht (01-07 u) geweest.
Dreams vind ik ook prachtig en de enige na-2000 Radiohead ook jammer. Verder achjaquote:Op maandag 29 december 2025 08:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Deze en Light My Fire, Like a Hurricane, Prince en toch ook wel bankzitters () die ik heb moeten missen
bankzitters heb je mogen missenquote:Op maandag 29 december 2025 08:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Deze en Light My Fire, Like a Hurricane, Prince en toch ook wel bankzitters () die ik heb moeten missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |