Gelukkig lezen normale mensen wel goed.quote:Op maandag 29 december 2025 12:47 schreef incel het volgende:
[..]
In verhouding tot vuurwerk een stuk gevaarlijker ja. En net zo onnodig. Dat laat mooi de hypocrisie zien van de antivuurwerk schapen.
Ik ben boos omdat er weer een traditie van mij wordt afgepakt terwijl ik een nette burger ben die nooit anderen tot last is. Jij zou ook boos worden als jij opeens je messen moest inleveren omdat er weer eens een steekpartij is.quote:Op maandag 29 december 2025 12:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gelukkig lezen normale mensen wel goed.
Ipv de vuurwerk ´´schapen´´ die alleen maar overal tegen aan willen schoppen en BOOS doen grrr.
Dat zijn vergelijkingen die echt helemaal nergens op slaan.quote:Op maandag 29 december 2025 12:52 schreef incel het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat er weer een traditie van mij wordt afgepakt terwijl ik een nette burger ben die nooit anderen tot last is. Jij zou ook boos worden als jij opeens je messen moest inleveren omdat er weer eens een steekpartij is.
Dit is niet serieus toch?quote:Op maandag 29 december 2025 08:41 schreef incel het volgende:
[..]
Laten we messen verbieden omdat sommige mensen op elkaar insteken.
Laten we ook auto's verbieden omdat sommige mensen het gebruiken om in het publiek bij een kerstmarkt of zo te rijden.
Niet gevaarlijk? Er zijn genoeg steekpartijen en bedreigingen. Vuurwerk is niet in 100% van de gevallen schadelijk, slechts 0.003% van de gebruikers raakt gewond.quote:Op maandag 29 december 2025 12:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zijn vergelijkingen die echt helemaal nergens op slaan.
Iedereen gebruikt messen, dagelijks en waarschijnlijk meerdere keren.
Buiten jezelf eens snijden is er niets aan de hand.
Het is niet gevaarlijk, levert geen overlast op en is nuttig.
Vuurwerk?
Geen nut en in 100% van de gevallen schadelijk.
Maar dat zal je wss weer niet snappen.
En tradities? Boeiend. Als iets slecht is dan pas je dat zelf ook aan.
En genoeg leuke dingen om wel te doen.
Nee, niet gevaarlijk. Buiten dat schaafwondje wat je wel eens krijgt als je vlees of groenten snijdt.quote:Op maandag 29 december 2025 13:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk? Er zijn genoeg steekpartijen en bedreigingen. Vuurwerk is niet in 100% van de gevallen schadelijk, slechts 0.003% van de gebruikers raakt gewond.
Die mensen verzuipen tenminste in stilte. Heerlijk gewoon.quote:Op maandag 29 december 2025 12:47 schreef incel het volgende:
[..]
In verhouding tot vuurwerk een stuk gevaarlijker ja. En net zo onnodig. Dat laat mooi de hypocrisie zien van de antivuurwerk schapen.
Prima, vanaf vandaag geven we ieder mens op aarde een atoombom.quote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef incel het volgende:
[..]
Vuurwerk zorgt niet voor vandalisme. Messen zorgen niet voor steekpartijen.
Gelukkig deden ze dat niet met vuurwerk.quote:Op maandag 29 december 2025 11:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is er nuttig aan vuurwerk? Het oorspronkelijke doel van verjagen van geesten?
Ook dit inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2025 13:40 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben gek op vuurwerk en zie het graag, ook knalvuurwerk kan ik geinig vinden.
Echter zijn er allemaal tokkiekinderen en hun vaders die andere kinderen en elkaar opblazen met explosieven, en daarom mag het straks niet meer.
Tegenstanders zeuren veel op de overheid, maar het is de schuld van asovolk dat geen maat kent.
Niet schadelijk? Het is om te beginnen in de meeste gevallen gewoon geluidsoverlast tenzij je ergens op een toendra gaat staan. Tot aan enorme geluidsoverlast toe. Vooral beesies hebben daar snel stress van, en als het om een huisbeest gaat vervolgens ook nog degene waar ie van is, want de doorsnee eigenaar van een huisbeest ziet z'n huisbeest niet graag in angst.quote:Op maandag 29 december 2025 13:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk? Er zijn genoeg steekpartijen en bedreigingen. Vuurwerk is niet in 100% van de gevallen schadelijk, slechts 0.003% van de gebruikers raakt gewond.
Jij snijdt groente en vlees met een lepel dusquote:Op maandag 29 december 2025 13:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Legaal vuurwerk is in principe vrijwel onschadelijk, het wordt alleen verkeerd gebruikt door mensen.quote:Op maandag 29 december 2025 13:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, niet gevaarlijk. Buiten dat schaafwondje wat je wel eens krijgt als je vlees of groenten snijdt.
Maar ja ook een mes kan je ten slechte gebruiken.
Vuurwerk is ALTIJD schadelijk. Schade gaat verder dan al het geweld en vandalisme he....
Veel plezier met het afstekenquote:Op dinsdag 30 december 2025 06:16 schreef incel het volgende:
Anti vuurwerk mensen![]()
Vandaag lekker 2 uur in de rij staan om mijn bestelling uit de voorverkoop af te halen en morgen vanaf 18:00 alles de lucht in schieten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |