Telegram :´) Dat zegt al genoeg over in wat voor rabbitholes jij uithangt.quote:Op maandag 29 december 2025 11:27 schreef incel het volgende:
[..]
Het merendeel gebruikt vuurwerk waarvoor het bedoelt is. Miljoenen mensen steken vuurwerk op de normale manier af. Je kan met genoeg spullen van de supermarkt of bouwmarkt ook bommen maken. Misschien zelfs sneller, makkelijker en goedkoper dan een reisje naar het buitenland om daar vuurwerk te kopen. Zulke recepten gaan nu al langs in de telegram groepen.
Nogmaals: het argument dat vuurwerk schade aanricht is net zo dom als het argument dat messen steekpartijen veroorzaken.
We beoordelen de gebruiker en niet het middel.
"wat voor rabbitholes ik uithang" nou nou nou zo op de man spelen. Allereerst zit ik zelf niet in zulke groepen want heb er niks te zoeken. Ik gebruik dit alleen als argument. Net als hoe kinderen vapes kopen op telegram of snapchat etc.quote:Op maandag 29 december 2025 11:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Telegram :´) Dat zegt al genoeg over in wat voor rabbitholes jij uithangt.
Nee, vuurwerk is ALTIJD schadelijk. Alleen niet in 100% van de gevallen verbonden met geweld en vandalisme.
Alleen ook dat laatste getal is toch echt zeer hoog, want met oud en nieuw zijn de problemen vele vele malen groter.
Connecties maken tussen zaken en goed lezen behoren niet tot jouw kwaliteiten of wel dan?quote:Op maandag 29 december 2025 11:32 schreef incel het volgende:
[..]
"wat voor rabbitholes ik uithang" nou nou nou zo op de man spelen. Allereerst zit ik zelf niet in zulke groepen want heb er niks te zoeken. Ik gebruik dit alleen als argument. Net als hoe kinderen vapes kopen op telegram of snapchat etc.
En alles is schadelijk. Autorijden, roken, drinken, kerstlampjes, vet eten, suiker, te weinig beweging. Zo kunnen we nog door blijven gaan.
Oh ik lees alles wat je zegt. Maar je snapt het zelf blijkbaar niet hoe dom anti-vuurwerk mensen en hun meningen zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 11:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Connecties maken tussen zaken en goed lezen behoren niet tot jouw kwaliteiten of wel dan?
Ik kan wel voor de 100e keer herhalen wat ik zeg, maar als je toch alles negeert en niet leest... Tja, wat voor nut heeft het dan.
Ik vind schaatsen allesbehalve leuk, maar dat is niet gevaarlijk en schadelijk en hoeft dus niet afgeschaft te worden.....quote:Op maandag 29 december 2025 11:34 schreef incel het volgende:
[..]
Oh ik lees alles wat je zegt. Maar je snapt het zelf blijkbaar niet hoe dom anti-vuurwerk mensen en hun meningen zijn.
Wist jij dat schaatsen en andere wintersporten ieder jaar veel meer slachtoffers maken dan vuurwerk?
Zullen we dat ook maar verbieden dan? Of is schaatsen ook zo "nodig" dat we al dat leed dan maar voor lief moeten nemen? Wie trekt de grens of bepaalt dit? Alleen wat jij toevallig net leuk vindt?
????quote:Op maandag 29 december 2025 11:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen allesbehalve leuk, maar dat is niet gevaarlijk en schadelijk en hoeft dus niet afgeschaft te worden.....
quote:Het aantal letsel bij schaatsen varieert sterk per jaar, afhankelijk van de hoeveelheid natuurijs. In jaren zonder natuurijs melden zich gemiddeld tussen de 2.000 en 3.000 schaatsers per jaar met een blessure op de Spoedeisende Hulp (SEH)-afdeling van een ziekenhuis
Conclusie: Vuurwerk is veiliger dan schaatsenquote:Tijdens de jaarwisseling 2024-2025 liepen naar schatting 1.162 personen vuurwerkletsel op, wat een lichte daling is ten opzichte van het voorgaande jaar waarin 1.212 mensen gewond raakten.
Zucht......quote:Op maandag 29 december 2025 11:38 schreef incel het volgende:
[..]
????![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Conclusie: Vuurwerk is veiliger dan schaatsen
Dat is wat je om je vinger wikkelt nadat je hem eraf blaast met een cobra toch?quote:Op maandag 29 december 2025 11:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht......
Lees mijn posts nog eens een keertje door en ga leren wat verbanden zijn.
Ik hoop het niet. Schaatsen veroorzaakt 40.000 (veertigduizend) botbreuken per jaar. En vuurwerk wel 10 hele amputaties.quote:Op maandag 29 december 2025 11:48 schreef Pharkus het volgende:
Volgend jaar is er wel een Elfstedentocht vanwege het positieve effect op het klimaat van het vuurwerkverbod.
En helaas kan een flink percentage van de gebruikers er niet mee om gaan dus verbiedenquote:Op maandag 29 december 2025 11:32 schreef incel het volgende:
[..]
"wat voor rabbitholes ik uithang" nou nou nou zo op de man spelen. Allereerst zit ik zelf niet in zulke groepen want heb er niks te zoeken. Ik gebruik dit alleen als argument. Net als hoe kinderen vapes kopen op telegram of snapchat etc.
En alles is schadelijk. Autorijden, roken, drinken, kerstlampjes, vet eten, suiker, te weinig beweging. Zo kunnen we nog door blijven gaan.
Je bent gewoon iemand die niet snapt dat de gebruiker schuldig is en niet het middel
Precies ja, wat moeten al die artsen het druk hebben tijdens de wintermaanden om al die botbreuken te behandelen. En wat kost dit de maatschappij? Het is ook onnodig, beetje over glad en hard ijs gaan met hoge snelheid op van die messen die aan je voeten gebonden zijn. Als iets niet nodig is en slecht is voor de maatschappij is dat het wel.quote:Op maandag 29 december 2025 11:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En helaas kan een flink percentage van de gebruikers er niet mee om gaan dus verbieden
Met schaatsen belaag je geen hulpverleners, vervuil je niet het milieu en veroorzaak je geen overlast voor de omgevingquote:Op maandag 29 december 2025 11:52 schreef incel het volgende:
[..]
Precies ja, wat moeten al die artsen het druk hebben tijdens de wintermaanden om al die botbreuken te behandelen. En wat kost dit de maatschappij? Het is ook onnodig, beetje over glad en hard ijs gaan met hoge snelheid op van die messen die aan je voeten gebonden zijn. Als iets niet nodig is en slecht is voor de maatschappij is dat het wel.
oooh het vuurwerk belaagt de hulpverleners? Niet de agressieve tokkie die bijvoorbeeld ook gewoon met stenen kan gooien?quote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met schaatsen belaag je geen hulpverleners, vervuil je niet het milieu en veroorzaak je geen overlast voor de omgeving
Een vergelijking dus die slaat als een lul op een drumstel
Heb je ooit iemand met schaatsen naar een hulpverleners zien gooien?quote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef incel het volgende:
[..]
oooh het vuurwerk belaagt de hulpverleners? Niet de agressieve tokkie die bijvoorbeeld ook gewoon met stenen kan gooien?
Dit kan toch niet een echt argument zijnquote:Op maandag 29 december 2025 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heb je ooit iemand met schaatsen naar een hulpverleners zien gooien?
Doe niet zo dom man
quote:Op maandag 29 december 2025 11:52 schreef incel het volgende:
[..]
Precies ja, wat moeten al die artsen het druk hebben tijdens de wintermaanden om al die botbreuken te behandelen. En wat kost dit de maatschappij? Het is ook onnodig, beetje over glad en hard ijs gaan met hoge snelheid op van die messen die aan je voeten gebonden zijn. Als iets niet nodig is en slecht is voor de maatschappij is dat het wel.
Je zet jezelf echt voor schut hierquote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef incel het volgende:
[..]
oooh het vuurwerk belaagt de hulpverleners? Niet de agressieve tokkie die bijvoorbeeld ook gewoon met stenen kan gooien?
Jij maakt de vergelijking met schaatsen, niet ikquote:Op maandag 29 december 2025 11:59 schreef incel het volgende:
[..]
Dit kan toch niet een echt argument zijn
Ik denk dat we inmiddels wel weten welke groep er echt voor schut staat ja.quote:Op maandag 29 december 2025 11:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Je zet jezelf echt voor schut hier
Ik laat mij altijd edgen van 08:00 tot 23:59 door je zus. En dan knallen precies om 00:00. Vuurwerk dat je hebt, de grootste fontein die je ooit hebt gezien.quote:Op maandag 29 december 2025 06:47 schreef incel het volgende:
Maar wel om 12 uur naar buiten gaan om te kijkenWees dan gewoon een vent en ga om 23:55 naar bed met de gordijnen dicht. Je kan niet en zeggen dat het stom is en verboden moet worden en dat je er geen geld aan wil uitgeven omdat het geldverspilling is maar tegelijkertijd als een schijnheil naar buiten gaan om te kijken omdat je het toch stiekem wel mooi vindt.
Echt dit soort mensen![]()
Zo lang kan je edgen helemaal niet eens volhouden bij haarquote:Op maandag 29 december 2025 12:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik laat mij altijd edgen van 08:00 tot 23:59 door je zus. En dan knallen precies om 00:00. Vuurwerk dat je hebt, de grootste fontein die je ooit hebt gezien.
Haha, inderdaad ja! Schaatsen is levensgevaarlijk, verbieden!quote:Op maandag 29 december 2025 11:52 schreef incel het volgende:
[..]
In verhouding tot vuurwerk een stuk gevaarlijker ja. En net zo onnodig. Dat laat mooi de hypocrisie zien van de antivuurwerk schapen.quote:Op maandag 29 december 2025 12:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Haha, inderdaad ja! Schaatsen is levensgevaarlijk, verbieden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |