Trustenquote:Op maandag 29 december 2025 02:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Misschien moet ik ook eens verstandig doen en gaan pitten, ga morgen naar de bios met vrienden
Welterustenquote:Op maandag 29 december 2025 02:23 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, biertje is op. Ik ga ook afhaken vrees ik. Uurtje wordt wel wat beter hierna, maar de koek is een beetje op enzo
Veel luisterplezier nog, nachtbrakers
Weltrustenquote:Op maandag 29 december 2025 02:23 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, biertje is op. Ik ga ook afhaken vrees ik. Uurtje wordt wel wat beter hierna, maar de koek is een beetje op enzo
Veel luisterplezier nog, nachtbrakers
Son of a...quote:Op maandag 29 december 2025 02:27 schreef Evenstar het volgende:
Doe Maar goden
Moet altijd aan Final Fantasy VII denken bij dit nummer, dat gepingel op de achtergrond is echt precies zelfde als deuntje in Wall Market deel
Klopt best tochquote:Op maandag 29 december 2025 02:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Son of a...
Bekijk deze YouTube-video
Bankzitters voor het slapen gaan is een garantie voor nachtmerries.quote:Op maandag 29 december 2025 02:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Misschien Freedom 90 en Knowing me, Knowing You nog meepakken. Heel misschien nog 1999. Voordat de Bankzitters-aids komt wil ik 'm uitgezet hebben hoor
Als je een keer tijd hebt en het leuk vindt.quote:Op maandag 29 december 2025 02:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Son of a...
Bekijk deze YouTube-video
24 keer is toch niet weinigquote:
Ja!!quote:Op maandag 29 december 2025 02:51 schreef TLC het volgende:
De tijd waar men nog bang was voor de milleniumbug![]()
![]()
Dat is nu gewoon niet meer voor te stellen.quote:Op maandag 29 december 2025 02:51 schreef TLC het volgende:
De tijd waar men nog bang was voor de milleniumbug![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |