Misluktquote:Op zondag 28 december 2025 21:24 schreef Wertha het volgende:
Vincent heeft teveel respect voor Barney om hier niet met een gigantisch cynische opmerking in te grijpen.
quote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
3 is vanmiddag toch geweest? Ik meen Gary Anderson nadat de 9-darter mis liep
Ik meld het even aan PremiumDartsdataquote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga dit wel als ‘kutact, Vincent kijkt moeilijk’ afstrepenquote:
https://swzmaritime.nl/ne(...)vice-provider-bengi/quote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef Wertha het volgende:
[..]
Definitief einde van Zwaantje dan ook.
Thanks to the warm bath of Fok Forumquote:Op zondag 28 december 2025 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik meld het even aan PremiumDartsdata
https://x.com/PremiumDartData/status/2005373673310736631quote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat is een Nederlander johquote:Op zondag 28 december 2025 21:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Thanks to the warm bath of Fok Forum
Raya lijkt me verschrikkelijk om mee te werken. Daar kan geen salaris tegenop. Hij kan niet eens bedenken dat hij beter een taxi kan nemen als de shuttlebus later komt dan hij wil.quote:Op zondag 28 december 2025 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het genoeg betaalt is het geen probleem.
Barney wil een goedkoop slaafje. Dat wordt hem dus niet.
10 jaar geleden was hij al zo, is niet meer te helpen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Raya lijkt me verschrikkelijk om mee te werken. Daar kan geen salaris tegenop. Hij kan niet eens bedenken dat hij beter een taxi kan nemen als de shuttlebus later komt dan hij wil.
Wel eens de laarzen te laag gehad toen we een sloot door baggerden.quote:Op zondag 28 december 2025 21:27 schreef Szura het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat jullie schoenen te hoog of laag zijn?
Neequote:Op zondag 28 december 2025 21:27 schreef Szura het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat jullie schoenen te hoog of laag zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |