Ho maar weerquote:Op zondag 28 december 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noemen ze Viaplay in Letland?
Latviaplay
@IkGeefEnkelLikes hier gaan we geen like voor geven.quote:Op zondag 28 december 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Latviaplay
Rob Cross als ie verliestquote:Op zondag 28 december 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Latviaplay
Jij stookt mijn vrienden tegen mij op.quote:Op zondag 28 december 2025 20:43 schreef fetX het volgende:
[..]
@:ikgeefenkellikes hier gaan we geen like voor geven.
Ik moet eerlijk bekennen, ik zou haar ook zo voorbij lopen op straatquote:
Ja wat een apenaids voor de pickemquote:Op zondag 28 december 2025 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgenavond na Rock v Rydz krijgen we Hurrell v Searle en Littler v Cross.
En daar betalen wij dan voor!quote:
Madonna is eerder de bull dan dat ze speeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2025 20:48 schreef fetX het volgende:
Bart is 44LiliannedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ik vond hem leuk hoorquote:Op zondag 28 december 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vier likes voor mijn latviaplay grapje
Ik ben redelijk tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |