Klopt. Die van Feyenoord rijdt het ravijn in.quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is het een betere vrachtwagen dan dat Feyenoord heeft
capu heeft zijn eten nog niet op.quote:
Spido worden.quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Die van Feyenoord rijdt het ravijn in.
Oei jaquote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Die van Feyenoord rijdt het ravijn in.
Darts wacht op niemand.quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
capu heeft zijn eten nog niet op.
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nutteloze Razma met ook zo'n verschrikkelijke bijnaam als the Latvian Razmataz.
WEG ER MEE
Net welquote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
capu heeft zijn eten nog niet op.
was wel niet alleenquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
ben er klaar voor
[ afbeelding ]
Je zit samen met iemand voor je computer te fokken, darts te kijken en frituursnacks te eten?quote:
Hier kan ik mij echt helemaal niets bij voorstellenquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zit samen met iemand voor je computer te fokken, darts te kijken en frituursnacks te eten?
Moeders pikt af en toe een snackie mee.quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zit samen met iemand voor je computer te fokken, darts te kijken en frituursnacks te eten?
Zal wel een virtuele vriendin zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hele vreemde date.quote:Op zondag 28 december 2025 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier kan ik mij echt helemaal niets bij voorstellen
Capu is bi-polair.quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@capuchon_meisjequote:Op zondag 28 december 2025 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal wel een virtuele vriendin zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |